• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra G: vraagje elektrische ramen

TWA

Woont hier bijna
Whellow...

Vorige week elektrische ramen ingebouwd in mn G, maar een vraagje hierover: in mn Vectra B's had ik altijd de optie dat als ik 't contact uit zette de ramen onder spanning bleven staan zolang de bestuurdersdeur niet open/dicht was geweest, met andere woorden je kon je ramen blijven bedienen.

Is dit met de G ook zo? Aangezien ze beide een multitimer hebben. Mis ik iets in deze omdat ik ze later heb ingebouwd? Ramen zijn ingeleerd, dus als ik de knop helemaal indruk en loslaat gaan de ramen volledig open en of dicht.

Thanx and Greetz Emiel

Roger that ?? wel jammer... Toch eens zoeken waar dat verschil inzit ?

Thanx Emiel

Terug
Naar boven