• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra g vraagje

@kempkens wrote:hallo ze gaan absoluut passen

en aangezien er een tuv keuring op zit moet de pasvorm ook goed zijn

groet jeroen

moet je alsnog op blijven letten of ze niet voor een coupe/sedan zijn..

Kijk ff op je kentekenbewijs je chassisnummer na dit begint met wolotgf....

Het cijfer achter de F staat voor het model in de advertentie onder het kopje plattform te vinden

:thumb

@gerben rsv wrote:Kijk ff op je kentekenbewijs je chassisnummer na dit begint met wolotgf....

Het cijfer achter de F staat voor het model in de advertentie onder het kopje plattform te vinden

:thumb

okee is f48 bij mij dus moet kunnnen

@Blue-Dragon wrote:Had ik gezien ja maar limo versta ik meer onder sedan , maar zal dan vast door hun voor wat anders worden gezien.

volgens mij zijn ze wel voor de hatchback

Kijk maar eens onder het kopje ''Fahrzeugverwendungsliste'' Als ik daar cabrio/coupe kies dan zegt die dat het niet past.

Iemand die het zeker weet of het op hatchback past?

@Blue-Dragon wrote:Ja dat zeg ik ook, dat ze het woord limo vast voor wat anders hebben bedoelt.

Dus passen deze wel op een hatchback. ;)

tog bedankt voor het meedenken :thumb ga ze bestellen denk ik

Ik heb laatst contact gehad met die verkoper. Bel of mail even en vertel welke auto je hebt dan kan hij je de goede lampen opsturen.

@vla007 wrote:Ik heb laatst contact gehad met die verkoper. Bel of mail even en vertel welke auto je hebt dan kan hij je de goede lampen opsturen.

Ja heb ze al besteld, hij dat die ze wel heb voor de hatchback. :afro

Terug
Naar boven