Famempeters
Post veel
Corsa Gsi gelijk heb je rekken met plamuur opgegeven is hij toch wel al pak je maar een jaar ook de distributie lekker vergeten is ook uitbesteed 350€ je haalt het er niet uit ploft ie nou pech dan ,ik kan hier marokjes die vervangen niks en rijden maar ???? en stuk gaan ho maar . gillende spanner of waterpomp veel heel veel WD 40 dat is wat ze gebruiken ..
b07 Apk afkeur ze rekenen in % natuurlijk net aan de onderzijde kom je bij de achteras bevestiging dus er zijn wel degelijk delen die mee tellen de ene is er strenger op als de ander ik weet nog goed dat overzet plaatwerk ook ik deed dat (ben65) jaren geleden bij een B kadett nog met ponagels en hard soldeer ,,, nu niet denkbaar meer miggen of tig lassen .
Dus ook met deze auto met boetzeer werk wees op je hoede hoever zijn de binnen schermen aangetast ???????
eigenlijk gezien de kosten plaat exid .
b07 Apk afkeur ze rekenen in % natuurlijk net aan de onderzijde kom je bij de achteras bevestiging dus er zijn wel degelijk delen die mee tellen de ene is er strenger op als de ander ik weet nog goed dat overzet plaatwerk ook ik deed dat (ben65) jaren geleden bij een B kadett nog met ponagels en hard soldeer ,,, nu niet denkbaar meer miggen of tig lassen .
Dus ook met deze auto met boetzeer werk wees op je hoede hoever zijn de binnen schermen aangetast ???????
eigenlijk gezien de kosten plaat exid .