<p style="text-align: left;"> Onlangs heb ik een Astra G x16xel gekocht om mee heen en weer naar m’n werk te rijden, zo’n 50 kilometer per dag. De auto bevalt me prima alleen viel het me op dat te temperatuurmeter maar amper iets boven de 80 graden komt. Dus ik dacht; “beter maar even een nieuwe thermostaat erin voor de zekerheid”.
Zo gezegd zo gedaan.. Ik heb een nieuwe 92 graden thermostaat erin gezet maar tot mijn verbazing heeft dat precies helemaal niets geholpen?! De temperatuurmeter komt nog steeds maar amper iets boven de 80 graden (zeg maar 82 graden maximaal) en ook vind ik het vrij lang duren voordat ie dat bereikt en ik merk met deze wat koudere dagen dat de kachel ook maar matig presteert…</p>
Wat kan hier nou de oorzaak van zijn en hoe kan ik het oplossen? :help:
Zo gezegd zo gedaan.. Ik heb een nieuwe 92 graden thermostaat erin gezet maar tot mijn verbazing heeft dat precies helemaal niets geholpen?! De temperatuurmeter komt nog steeds maar amper iets boven de 80 graden (zeg maar 82 graden maximaal) en ook vind ik het vrij lang duren voordat ie dat bereikt en ik merk met deze wat koudere dagen dat de kachel ook maar matig presteert…</p>
Wat kan hier nou de oorzaak van zijn en hoe kan ik het oplossen? :help: