• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ASTRA G X20XEV

Bougies en Bougiekabels vallen af, Deze worden niet gecontroleerd of gemeten in welke vorm dan ook...

Willem

Bougies en Bougiekabels vallen af, Deze worden niet gecontroleerd of gemeten in welke vorm dan ook...

Willem

vandaag weer moeizaam thuisgekomen,

motor stottert allemaal, mml gaat vaak aan en uit, motor heeft vaak geen vermogen meer, kom niet boven de 80km/h en optrekken gaat met 1km/h per minuut harder...

dan moet ik de motor eventjes een paar sec. uit doen, weer starten (ook op de snelweg enz...) en dan doet hij het weer eventjes...

begin er beetje sacharijnig van te worden... :)

ik zal binnenkort de motor weer is uit laten lezen door camper, maar wel raar dit...

vandaag weer moeizaam thuisgekomen,

motor stottert allemaal, mml gaat vaak aan en uit, motor heeft vaak geen vermogen meer, kom niet boven de 80km/h en optrekken gaat met 1km/h per minuut harder...

dan moet ik de motor eventjes een paar sec. uit doen, weer starten (ook op de snelweg enz...) en dan doet hij het weer eventjes...

begin er beetje sacharijnig van te worden... :)

ik zal binnenkort de motor weer is uit laten lezen door camper, maar wel raar dit...

Ik heb ook zoiets gehad met mijn astra g maar dan viel de motor helemaal uit.

achteraf bleek computer in de auto niet goed meer te zijn . die is nu vervangen en alles

werkt weer prima. Heeft iemand mischien verstand van xenon in een angel eyes lamp?

Zoja wat kost een setje xenon (8 of 10k) met een setjes angel eyes?

Mvg Jacco

Ik heb ook zoiets gehad met mijn astra g maar dan viel de motor helemaal uit.

achteraf bleek computer in de auto niet goed meer te zijn . die is nu vervangen en alles

werkt weer prima. Heeft iemand mischien verstand van xenon in een angel eyes lamp?

Zoja wat kost een setje xenon (8 of 10k) met een setjes angel eyes?

Mvg Jacco

en ik denk egr klep.

in combinatie met een vervuilde smoorklep wellicht.

maar euh sanderovergaauw waar kom je vandaan?

dit zodat je auto is goed uitgelezen kan worden door iemand.

en ik denk egr klep.

in combinatie met een vervuilde smoorklep wellicht.

maar euh sanderovergaauw waar kom je vandaan?

dit zodat je auto is goed uitgelezen kan worden door iemand.

hoi,

de egr klep is al verdwenen... :)

toen ik de auto 2de hands kocht was deze al verwijderd.

smoorklep kan ik nog is schoonmaken, heb dit een jaar geleden samen met LFR gereinigd (LFR is toen gereinigd)

ik kom uit eindhoven, maar werk overdag in valkenswaard.

hoi,

de egr klep is al verdwenen... :)

toen ik de auto 2de hands kocht was deze al verwijderd.

smoorklep kan ik nog is schoonmaken, heb dit een jaar geleden samen met LFR gereinigd (LFR is toen gereinigd)

ik kom uit eindhoven, maar werk overdag in valkenswaard.

hoezo ?

ik lees zovaak dat de EGR klep afgedopt wordt,

verwijderd wordt, enz....

en de auto heeft het altijd goed gedaan, tot nu.

dus lijkt me sterk dat, als hij er niet afgehaald mag worden, hij nu pas in storing gaat.....

hoezo ?

ik lees zovaak dat de EGR klep afgedopt wordt,

verwijderd wordt, enz....

en de auto heeft het altijd goed gedaan, tot nu.

dus lijkt me sterk dat, als hij er niet afgehaald mag worden, hij nu pas in storing gaat.....

Geen EGR = storing. Wel EGR afgedopt = soms storingslampje

EGR niet afgedopt = vaak uitvallen en of stotteren.

Ik weet niet precies waar je vandaan komt mocht het je bobine zijn ik heb er nog een liggen kun je het testen.

Wat je zou kunnen doen maar pas dan wel op voor schokken. Is je auto starten en dan 1 boegiekabel eraf. maakt het verschil terugsteken en de volgende eraf.

Zit er een tussen waarbij het geen verschil maakt is daar of je kabel of bogie of bobine niet goed meer.

Terug
Naar boven