• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra goede koop?

2.2 met een turbo. :D

Ik heb zelf een 1.6 16V 3-deurs G, geen Sport maar een Club, en ik ben er hartstikke tevreden over. 't is geen racemonster, maar hij is snel genoeg. Bochten zijn aardig, maar het is geen kart.

2.2 met een turbo. :D

Ik heb zelf een 1.6 16V 3-deurs G, geen Sport maar een Club, en ik ben er hartstikke tevreden over. 't is geen racemonster, maar hij is snel genoeg. Bochten zijn aardig, maar het is geen kart.

Ik heb gelest in een van de aller eerste Astra G turbodiesels.

En nu rijd ik er zelf een ;)

Ik heb altijd VW Golf gereden voor ik over ben gestapt naar de astra.

Ik moet zeggen dat PERSOONLIJK! ik het qua autorijden niet echt vind verschillen.

Wel heb ik aan de astra's veel minder kosten.

Ze zijn dus (voor mij) minder onderhoudsgevoelig en betrouwbaarder.

Een astra G als eerste auto lijkt me zeker een goede keus.

Je weet antuurlijk nooit wat je koopt, en als je pecht hebt koop je een hoop troep, maar dat heb je met elk merk.

Het lijkt me iig een safe keus.

Ik heb gelest in een van de aller eerste Astra G turbodiesels.

En nu rijd ik er zelf een ;)

Ik heb altijd VW Golf gereden voor ik over ben gestapt naar de astra.

Ik moet zeggen dat PERSOONLIJK! ik het qua autorijden niet echt vind verschillen.

Wel heb ik aan de astra's veel minder kosten.

Ze zijn dus (voor mij) minder onderhoudsgevoelig en betrouwbaarder.

Een astra G als eerste auto lijkt me zeker een goede keus.

Je weet antuurlijk nooit wat je koopt, en als je pecht hebt koop je een hoop troep, maar dat heb je met elk merk.

Het lijkt me iig een safe keus.

Jah golf 4 rijdt ook wel ok maar is veel gecompliceerder. Astra G en Vectra B, en in zekere zin de Corsa C waren de laatste Opels waar je nog eens fatsoenlijk zelf iets aan kon doen. De rest zit je allemaal met die Canbus troep.

Jah golf 4 rijdt ook wel ok maar is veel gecompliceerder. Astra G en Vectra B, en in zekere zin de Corsa C waren de laatste Opels waar je nog eens fatsoenlijk zelf iets aan kon doen. De rest zit je allemaal met die Canbus troep.

Yep, daarom ben ik ook zo blij met mn Astra G met Isuzu blok.

Simpel, betrouwbaar en inderdaad voor een niet zo doorgewinterde klusser als ik, nog een beetje onderhoudbaar.

Yep, daarom ben ik ook zo blij met mn Astra G met Isuzu blok.

Simpel, betrouwbaar en inderdaad voor een niet zo doorgewinterde klusser als ik, nog een beetje onderhoudbaar.

Terug
Naar boven