• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra GSI 3.0 V6 gestolen

Zielig soort mensen die dit doen bah :fy1 hopen dat iemand hem tege komt zodat hij bij de rechtmatige eigenaar terug komt :swear ik hou me ogen open.

:oWTF!

Ik ga zeker mijn ogen open houden, maar vrees het ergste, zeker als hij op een trailer is meegenomen...

Niet normaal meer, tegenwoordig kan niemand meer iets waarderen van anderen.

Afblijven met die fikken:fy1

:fy1 gasten moeten met hun ficken van andermans spullen afblijven...

ik hou me ogen open veel sterkte ermee

Dit soort dingen komt doordat we open grenzen hebben, iedereen komt hier maar binnen en neemt mee wat ze mee kunnen nemen.:fy1

Echt heel sneu dat zo iets moet gebeuren. Ze snappen heel niet hoeveel zo'n auto voor iemand kan betekenen, want als ik het zo zie is het niet zomaar een auto. Een prachtige gsi gewoon:thumbup Hoop dat die snel terug gevonden word. Maar als die op een trailer mee genomen is zie ik het toch somber in helaas. Die zal al wel heel ver weg zijn.

origineel gepost door Astra F Vaassen

Echt heel sneu dat zo iets moet gebeuren. Ze snappen heel niet hoeveel zo'n auto voor iemand kan betekenen, want als ik het zo zie is het niet zomaar een auto. Een prachtige gsi gewoon:thumbup

Dank je. Ik houd er niet van om op te scheppen, maar dit was echt serieus een van de mooiste Astra GSi's van NL. En dat ZONDER dat hij gerestaureerd in welke vorm dan ook.

Auto was ook meer dan transport. Zat enorm veel sentimentele waarde aan en dat is in een klap helemaal weg. Elke keer als ik het iemand vertel, lopen de tranen nog over mijn wangen :(

Sterkte ermee en hoop dat je hem terug vind inderdaad...

Houd mijn ogen en oren open in ieder geval. Weet wat het voor je betekend... heb het zelf ook genoeg tijd en energie en geld in gestoken...

Groeten Twan

damn.. ze blijven aan de gang.. ik hou mijn ogen open..

beter in alle sub forums hier moet zetten..

vectra corsa omega.. enz..

Terug
Naar boven