• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra gsi c20let project 1-04 verse koplampen dr in

IMG_0946.jpg

IMG_0951.jpg

IMG_0952.jpg

Ziet er weer fris uit jokkie:wors, ben benieuwd hoe t er strake allemaal uut ziet:angel zal wel mooi wezen.

Groeten nick

haal wel ff nieuwe wiellagers.

die kun je nu wegmikken helaas.

Verder net project en een mooie schone motorruimte

kon dus helaas niet zien dat de TS er wat in gedaan had..

Had zelf alleen niet voor een bout gekozen maar voor een volledige homokineet maar goed.

Dat is een persoonlijke mening

Op het moment dat je je auto weer op de wielen zonder dat er homokineet in de naaf zit dan drukt ie gelijk je lager kapot..

origineel gepost door Pieter Slingerland

auto staat gelijk lelijk hoog voor haha

zonder blok

dat word straks wel anders aangezien die f28 wat zwaarder is als een f20 :)

post is wat specs van je let, ben wel benieuwd met wat voor setup je gaat rijden :)

Originally posted by Pieter Slingerland

maar met die lagers is niks aan de hand hoor, het heeft haast geen wicht omdat het blok er uit was

geloof me maar, als jij je auto ook zonder blok op de wielen zet zonder wat in je naven te douwen je lagers in de prullenbak kunnen...

Door het plaatsen van een homokineet kun je dit makkelijk voorkomen..

Het is maar een tip, wat ik verder al zei net project...

Zie het niet als negatieve kritiek maar meer als een tip waar je zelf mee doet wat je wilt..

origineel gepost door corsaboy

Originally posted by Pieter Slingerland

maar met die lagers is niks aan de hand hoor, het heeft haast geen wicht omdat het blok er uit was

geloof me maar, als jij je auto ook zonder blok op de wielen zet zonder wat in je naven te douwen je lagers in de prullenbak kunnen...

Door het plaatsen van een homokineet kun je dit makkelijk voorkomen..

Het is maar een tip, wat ik verder al zei net project...

Zie het niet als negatieve kritiek maar meer als een tip waar je zelf mee doet wat je wilt..

Lagers van men D kadett zijn ook prima in orde.. die poten hebben onder men E kadett gezeten en die is wel wat heen en weer geduwt ( lege carrosserie zonder motor interieur en dergelijke )

origineel gepost door Peter_89

Lekker eigenwijs ook he:P Heb het zelf ook al bijna keer gehad.

Als je de auto gaat rond slepen zonder de assen derin zullen de lagers idd wel kapot gaan. Ik constateer alleen bij men kadett dat de lagers nog gewoon nieuw zijn :) deze is ook alleen zonder assen derin, de autoambulance opgeliert en eraf geduwt en daarna in een loods nog een paar keer verplaatst. Daar kunnen de lagers blijkbaar tegen :)

origineel gepost door Pieter Slingerland

trouwens ook gelijk een sper in de bak gedaan:D

kijk, zo hoort het king: ook gelijk een gedeelde as eronder?

kijk dat is mooi werk waar heb ik dit toch allemaal een keer eerder gezien?? komt zo bekend voor, kleur c20let enz:jerry:jerry oh ja dikke spere:angel:angel.

Mooi werk in ieder geval ,en eind deze week zal ie wel af wezen:jerry:jerry:jerry

Groeten nick

Terug
Naar boven