• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra gsi ombouwen van c18xe naar 20xe

o ja wazzda had er al een aantal achter de rug heb ondertussen ook alweer een astra 16 16v naar 2.0 16 v omgebouwd ook geen problemen gehad zo op zicht buiten dat de eigenaar een laag budget had en de auto nu met rotte en besneden slangen in elkaar hangt!!!!!!dussss een tip zorg dat je t goed doet

en houd rekening met onverziene kosten je wilt t natuurlijk wel goed doen he

?bij heb ik alles vernieuwd slangen enzo maar ok ben wel duidelijk geweest zo hoor t wel as je vragen hebt

origineel gepost door wes155

o ja wazzda had er al een aantal achter de rug heb ondertussen ook alweer een astra 16 16v naar 2.0 16 v omgebouwd ook geen problemen gehad zo op zicht buiten dat de eigenaar een laag budget had en de auto nu met rotte en besneden slangen in elkaar hangt!!!!!!dussss een tip zorg dat je t goed doet

en houd rekening met onverziene kosten je wilt t natuurlijk wel goed doen he

?bij heb ik alles vernieuwd slangen enzo maar ok ben wel duidelijk geweest zo hoor t wel as je vragen hebt

daarovoor ben ik ook nog aan het sparen :D9 (hen namelijk ook een laag budget)

ik rij nu momenteel een astra 18 16v eco die wou ik ombouwen naar een 2.0 16v de informatie is wel intressant

maar de komt nog meer bij kijken als ik dacht

sjef

heb helaas geen fotos vd ombouw meer zoals gezegd!maar om een astra 1.8 om te bouwen naar 2.0 16 v stelt niet veel voor hebt zo goed als niks nodig alleen de kachelslang vd kop naar de kachel en de motorsteun aan de bijrijders kant moet vd c 2.0 xe zijn en dan kun je zo beginnen hoor!!

Terug
Naar boven