• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra gsi/ vectra A

Hallo

Ik had een vraagje,

ZIjn de motoren c20NE uit een astra gsi 92 hetzelfde als uit een vectra A C20NE '93.

En zo niet wat zijn de verschillen....

ZIjn de computers hetzelfde?? kabelboom? denk de ophanging is anders? LMM? BAk kan ipv F16CR, VR zijn??

Kortom is deze 1 op 1 over te zetten??

Greetz

S

check de nummers op de kastjes en een c20ne is een c20ne steunen kan je zo overschroeven bak ook

maar waarom wisselen ?

omdat ik deze op het oog hebt... en ik het me zo makkelijk mogelijk wil maken..:D en deze komt uit een vectra a

en ik wacht nog op de nummers.

Heeft iemand nog tips waar ik op kan letten mocht ik hem ophalen...

155 pk is idd nie slecht. motor kun je zo verwisselen maar denk personlijk dat de kabelboom bij iedr c20ne de zelfde stekker kan me vergissen he

Andere vraag,

een spagettie uitlaanspruitstuk van een astra , vectra en een calibra c20ne hebben die de zelfde lengtes?? kunnen die dus zo overgezet worden zonder aan te passen??

origineel gepost door suaver

Andere vraag,

een spagettie uitlaanspruitstuk van een astra , vectra en een calibra c20ne hebben die de zelfde lengtes?? kunnen die dus zo overgezet worden zonder aan te passen??

die zijn dacht ik verschillend, maar dan het gedeelte wat tussen je uitlaatspruitstuk en je kat/middendemper zit

daar zitten dacht ik de verschillen in

31,5 Kw verlies kan echt niet.

Die beste man v/d rollenbank heeft zijn poot op de rem gehad bij de verliesmeting. Dat zijn van die leuke truukjes.

41,5% verlies is echt te veel.

Als je de wielpk's omreken + ongeveer 15% aan verlies dan

kom je op zo'n 122Pk in plaats van 155Pk.:P:P

@ corsa racer: bedoel je de flens is anders?? of toch de lengte??

@ murini: ja dat viel me ook op. maar heb nooit een uitdraai gezien... dus weet niet of dat normaal is.hij zet wel door matzel gedaan . en die zullen het wel goed doen lijkt me?

Miruni..ja!:thumbup

haha!!moest het even doen , vind die Nickname al een tijdje bijzonder!!

uuh 31.5kW kan met een aanlopende rem of een gare versnellingsbak!Of slechte banden voor de test..wat voor bank was het ook alweer..??

hmmm

Heb nummers gekregen maar deze zijn anders als mijn onderdelen.

Kunnen deze alsnog overgezet worden of moet kabelboom overgezet worden??

nummers LMM BOSCH 0280202203?? 0280202213

nummers computer: BOsch 0 261 200 376

GM 90 351 648

zijn verschillend, het bosch nr is een 2 reiige cpu, en de ander n 3 reiige....

tja, wil je dus deze pk's krijgen ( mocht die het leveren ) dan zal je ook die persoon zn kabelboom erin moeten maken

origineel gepost door suaver

@ corsa racer: bedoel je de flens is anders?? of toch de lengte??

idd de lengte en de hoek zijn anders...

Ja dan word het voor mij te veel werk.

mocht iemand anders er geinterrreseerd in zijn ....

Hoor ik het wel.

Greetz S

Terug
Naar boven