• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra gtc stadslicht probleem

botssiee

Post weleens wat
Hoe kan dat nou?

Ik dacht ik zal een LED stadslichten in me astra gtc zetten, maar nou had ik er een ingedaan, maar hij doet het niet.

Dus me oude lampje terug gedaan en nog steeds niks :hmmz

Zekeringboekje gekeken, maar daar staat niet echt wat tussen welke zekering ik moet hebben.

Een paar die het meest logischt leken geprobeert, maar waren nog goed.

Ik meet geen spanning bij het stadslicht inplug-ding.

Iemand nog ideeen?

Was ik er maar van afgebleven. :swear

Ik heb ook LED in mijn GTC steken en ik heb geen problemen. Je moet wel zorgen dat LED hebt voor CANBUS met een ingebouwde weerstand, anders gaan deze flikkeren en BC problemen geven. Heb ze van ebay

2exmwky.jpg

242a49s.jpg

Heb het andere stadslichtje er nu ook inzitten en precies het zelfde, doet ook niks.

origineel gepost door Goossens Bjorn

Ik heb ook LED in mijn GTC steken en ik heb geen problemen. Je moet wel zorgen dat LED hebt voor CANBUS met een ingebouwde weerstand, anders gaan deze flikkeren en BC problemen geven.

Daar heb ik eerlijk gezegt niet opgelet, maar als ik het orignele lampje terug plaats doet die het ook niet meer.

Zou het kunnen dat je iets moet resetten voordat ze het doen?

Ik heb ook LED in mijn GTC steken en ik heb geen problemen. Je moet wel zorgen dat LED hebt voor CANBUS met een ingebouwde weerstand, anders gaan deze flikkeren en BC problemen geven. Heb ze van ebay

2exmwky.jpg

242a49s.jpg

Heb het andere stadslichtje er nu ook inzitten en precies het zelfde, doet ook niks.

origineel gepost door Goossens Bjorn

Ik heb ook LED in mijn GTC steken en ik heb geen problemen. Je moet wel zorgen dat LED hebt voor CANBUS met een ingebouwde weerstand, anders gaan deze flikkeren en BC problemen geven.

Daar heb ik eerlijk gezegt niet opgelet, maar als ik het orignele lampje terug plaats doet die het ook niet meer.

Zou het kunnen dat je iets moet resetten voordat ze het doen?

Bij foutdetectie gooit de Astra-H de betreffende eindtrap eruit!

Dus als je het lampje eruit haalt en weer erin doet terwijl het licht brand! dan zal hij niet automatisch de uitgang weer activeren.

Dan moet je eerst het licht of het contact weer een keer aan en uit gedaan hebben voordat hij weer werkt.

LED in de nummerplaat heb ik andere zitten als vooraan. De standlichten is een printplaatje waarbijde LED recht vooruit schijnt. Bij de nrplaat verlichting is het een printplaatje met 4 LEDs. De aansluiting is wel hetzelfde dus er past perfect een standlicht LED in, alleen geven die volgens mij iets te weinig licht.

Bij foutdetectie gooit de Astra-H de betreffende eindtrap eruit!

Dus als je het lampje eruit haalt en weer erin doet terwijl het licht brand! dan zal hij niet automatisch de uitgang weer activeren.

Dan moet je eerst het licht of het contact weer een keer aan en uit gedaan hebben voordat hij weer werkt.

Vreemd, vandaag me orginele lampjes er weer ingezet en nou doen ze het ineens weer :hmmz

Gister deed ik het zelfde, maar toen gebeurde er niks.

Ik had gister ook nog gemeten of er spanning op zat, maar zelfs die was weg.

Maar ja, het probleem is in ieder geval niet meer aanwezig, nu haal ik wel LED canbus

LED in de nummerplaat heb ik andere zitten als vooraan. De standlichten is een printplaatje waarbijde LED recht vooruit schijnt. Bij de nrplaat verlichting is het een printplaatje met 4 LEDs. De aansluiting is wel hetzelfde dus er past perfect een standlicht LED in, alleen geven die volgens mij iets te weinig licht.

Kan kloppen,

Zodra je de verlichting uit zet en dan weer aan zijn de lampen gereset.

Als je led wil hebben moet je ze van polit kopen, deze zijn niet goedkoop.

Vreemd, vandaag me orginele lampjes er weer ingezet en nou doen ze het ineens weer :hmmz

Maar ja, het probleem is in ieder geval niet meer aanwezig, nu haal ik wel LED canbus

origineel gepost door botssiee

zitten evt ook bij ons in het assortiment en kosten 12,50 euro per set.

mvg eugene

gm-tuningparts

Kan kloppen,

Zodra je de verlichting uit zet en dan weer aan zijn de lampen gereset.

Als je led wil hebben moet je ze van polit kopen, deze zijn niet goedkoop.

origineel gepost door botssiee

zitten evt ook bij ons in het assortiment en kosten 12,50 euro per set.

mvg eugene

gm-tuningparts

Terug
Naar boven