Ik heb een opel astra H 1.6 XEP , en zodra die warm is stottert hij erg. En komen geen storingen in. Nu ben ik begonnen met de bobine te vervangen maar dat werkte niet. Vacuum lek gezocht maar is ook niet te vinden. In datalijst gekeken, en zag je dat het gaspedaalpositiesensor tussen de 0% en 20% er slecht aangaf en zo'n beetje van 0% zo naar 20% sprong. daarna kon je wel per % het zien oplopen. pedaal uit elkaar gehaald en sleepcontacten strakker gezet. toen kon je via de datalijst zien dat hij het wel goed aangaf vanaf 0%. het probleem was niet opgelost hierna. maar omdat ik het pedaal toch niet vertrouwde toch vv. maar ook dit is niet het probleem. Als ik stekker van MAP-sensor of egr aftrek is het probleem wel weg. maar zodra ik die terug klik is het probleem direct terug. voor de zekerheid ook de MAP-sensor vv maar mocht niet baten. Ik heb vervolgens de ECU laten testen bij ACTronics, maar die gaven aan dat er niks mis was met de ECU. zowel warm als koud getest gaven ze aan. Ik kan ook geen afwijkende waardes vinden in de datalijst. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft gehad of een oplossing weet?!!?