• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H 1.6 turbo of 2.0 turbo ?

Oke duidelijk. Cosmo uitvoering of 'innovation' in duitsland is sowieso mijn eis. En de meeste met panoramadak zijn pas vanaf 2007 dus dat komt helemaal goed.

Planning is eind dit jaar of begin volgend jaar een kopen, maar vanwege mijn vele eisen nu alvast kijken omdat het aanbod met mijn eisen erg weinig is, Mocht ik er nu een tegenkomen die helemaal perfect is dan komt deze er nu al wel. Dus met panoramadak, cosmo, 1.6 of 2.0, en OPCII pakket in goede staat en niet te veel km die enigzinds hier in de buurt te koop staat.

Die kans is dus klein dat hij er nu al vast gaat komen, eind dit jaar of begin volgend jaar wil ik wel iets consessies doen ;)

bedankt allen tot zover king:

@Spacejam wrote:Als je een m32 bak hebt met slechte lager gaan ze schijnbaar al onder de 100k km stuk. Daarboven nagenoeg nooit.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Die van mij ging kapot bij 105k alleen ja slecht gerepareerd. Ipv alles mee te nemen zijn er maar 3 meegenomen 4, 5 en 6

Verder kan je idd veel vinden in duitsland gezien de meeste auto's bijna full options zijn en de ruime aanbod. Heb die mijne met moeite gevonden in NL. Full options en diesel was mijn eis. Wie blijft zoeken word beloond zegge we maar. Succes met het zoeken.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

@Spacejam wrote:Als je een m32 bak hebt met slechte lager gaan ze schijnbaar al onder de 100k km stuk. Daarboven nagenoeg nooit.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Nog maar 2000 km en dan zit ik ook niet meer in de gevaren zone . Net de 98000 gepasseerd .

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

oke dat bied niet echt vertrouwen voor als ik naar een 2.0T ga kijken ;)

heb overigens een pracht exemplaar GTC gezien, met panoramadak, OPC bumpers, recaro stoelen, AFL Xenon, 1.6 turbo, navi, helemaal af. Alleen heb ik de de cabrio nog en staat dit exemplaar erg ver weg...

Je kan ze vertrouwen hoor sommigen hebben geen problemen gehad sommigen weer wel zoals mij. Toevallig zijn er ergens in 2007 de lagers vervangen voor sterkere door GM maar ik heb zelf niks gemerkt. Je moet gewoon geluk hebben.

Vind je de auto mooi en wil je het kopen gewoon gaan niet twijfelen. Wij hebben die van ons ook 180km hiervandaan gehaald ergens in hoogeveen. Meteen ook gekocht. Eentje die je niet heel gauw kan vinden.

ja deze staat 400 km ver weg in duitsland king: En ik wil het liefst eerst mijn astra cabrio dan weg doen want 3 auto's bij de deur is wel een beetje overdreven.

En komende 2 weken zit ik in italie en dan een week in zuid-korea dus heb ook niet veel tijd eigenlijk. Maar er komt vast wel een ander mooi aanbod tegen die tijd. gewoon even geduld hebben.

Auto wegdoen kan altijd, maar een mooie auto weg laten lopen voor je neus ga je spijt krijgen. Had ook net zoals jou mijn eisen toen ik een astra h wilde, 5 deurs diesel 1.9 150pk met alles erop en eraan. Zag er een van 2005 toen, stond 1 dag erop was niet al te ver 40km, toen was die meteen verkocht. Heeft daarna 10 maanden geduurd voordat ik deze 2007 tegen kwam die aan mijn eisen voldeed maar was 180km verder en 2000 euro duurder. Met andere woorden keuze maken is moeilijk, maar als je echt mooi vind gwn doen.

Terug
Naar boven