• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H 5drs update astra terug gebracht motor problee

Zoals ik al dacht.

Auto gekocht test rit van de week gedaan was er niks aan d ehand.

Ik rij vandaag met de auto vanaf de garage naar huis 40 km. Onderweg motorstoring.

Loopt hij op 3 cilinders :fy1 .

Dus auto uit gezet en even wachten ging ik weer starten, liep hij weer op 4 cilinders. Dus me pa rijdt rondje weer motorstoring en weer 3 cilinders.

Dus de garage opgebeld, rustig uitgelegd en morgen gaan ze er naar kinken en mee beZig.

Maar ik neem men oude waarschijnlijk weer mee terug.

Ben als weer zwaar gestresst

Blijf erbij staan morgen. Motorstoring bedoel je het lampje mee? Kan heel makkelijk bobine zijn o.i.d. Eerst maar is uitlezen. Als je er totaal geen goed gevoel bij hebt oude auto terug nemen. Als je zekerheid wilt blijf je in je oude auto rijden, dan weet je gewoon wat je hebt.

ja,

het is gewoon klote, ik dacht lekker een mooi rustig rijdende astra.. maar nee op de terugweg weer gezeik gehad..

dus had de garage houder gelijk opgebeld, en door gegeven wat er mis mee is, en hij was erg vriendelijk om te zeggen, dat hij direct een bobine ging bestellen nieuwe bougie's enzo voor de zekerheid om te checken, maar toen vroeg ik van dat ik me oude auto wel weer terug wil, en hij gaf als antwoordt kom morgen vroeg maar en we gaan kijken wat we kunnen doen..

dus wel netjes dat hij het wel aanbied om op zijn kosten de auto te maken

ja me oude auto was een C1 zo'n 3 pitter, was wel leuke auto, maar dacht wil iets groter, maar denk dat ik eerst weer terug ga naar mijn C1 van 2008, en dan maar keer rustig kijken naar een auto.., want volgende maand gaan we 2500km rijden, dus dan snap men wel dat je met een rust gevoel op pad wil

Even afwachten joh, kan iets heel simpels zijn. Wel afspraak maken dat als het morgen weg is en weer terug mocht komen, dat je dan wel terug kan komen om te laten checken. Dat ze niet alleen de code wissen ofzo.

Als ze nieuw wervelkleppenblok erin gooien zou je in ieder geval geen last hebben van die wervelkleppen, dus dan alsnog kopen :thumb

Nou update.

Vanmorgen terug gereden en hebben de bobine vervangen en nieuwe bougie gemonteerd.

Toen weer terug gereden maar nog geen 15 km verder motor storing geen vermogen en liep weer op drie cilinders.

Toen terug gereden naar de garage. Man is bij opel geweest en heeft bepaald spul opgehaald en in de tank geflikkerd. Vervolgens reed hij zelf een rondje en kwam na 10 minuten weer terug vol scheldend.

Motor liep op drie en bleef ook op drie cilinders lopen.

Resultaat was dus de wervelkleppen systeem.

Dus beste meneer deed niet moeilijk en gaf mijn oude auto terug en geld.

Leuk bedrijf aardige mensen alleen ja soms kan dit gebeuren

Ja oke dat snap ik..zover heb ik het verstand van niet haha..

maar het is al opgelost, en hoop dat hij er wat aan doet voor de volgende koper..

vondt al netjes dat hij de auto van marktplaatst en van zijn site heeft gehaald.

Terug
Naar boven