• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H - Autobatterij Prijs

@wim-v6 wrote:Mijne staat s'winters regelmatig WEKEN (3 tot 6 weken zomaar) stil....

Vorig jaar 1x met starthulp moeten starten., dat was wel na 7 weken zo erbij staan:

Willem

Weet je zeker dat het een dynac is? Die van mij ziet er namelijk zo uit en is ook niet bij te vullen:

Type_57412_74ah_4eb7ec209ddad.jpg

haal die sticekr bovenop er maar een af.

tis wel een Dynac onderdeel nummer schijnt wat op mijn kleine sticker staat...

willem

Spacejam, misschien een batterij gekocht die al lang ergens in een rek stond en wat pech gehad? Of maakt dat niet uit?

zou niet weten of dat uitmaakt... denk t eerlijk gezegd wel...

ze halen de datum pas aan als je m koopt. (stickertje aankoopdatum)

Willem

Beste forumleden,

Vandaag een mooi verjaardagscadeau op de opel wintercheck.

De batterij was inderdaad defect.

Prijs: 246 euro incl btw (21% in België) en plaatsing - 70aH Varta.

De man achter de receptie moest eens groen lachen toen ik zei: "Ik kan al niet veel meer verdienen op mijn verjaardag."

Hij had het sarcastische gedeelte niet door denk ik :jerry

Ik moest trouwens nog aandringen om ze meteen te plaatsen, want op de wintercheck kijken ze normaal juist na zeiden ze, vervangen zou achteraf gebeuren. Achja, nieuwe batterij erin, nu weer voor enkele jaren gerust denk ik, althans dat hoop ik toch voor die prijs....

Jeffrey

Dan had ik toch voor een Yuasa of Bosch gegaan, dat had meer dan de helft goedkoper geweest...

Heb een Originele GM 70Ah 400A din - 800A EN voor 130 euri... en dat is al veel voor een 70AH accu.

Willem

Terug
Naar boven