• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H banden ervaringen

Goedkope banden hebben nadelen, ze zijn meestal niet slijtvast(dus eerder vervangen en dus toch duur) maar ook bij bijvoorbeeld nat weer hebben ze vaak minder grip, dus beter iets goeds nemen(ik heb ook wel eens wat goedkope prut eronder gehad), de michelin energy saver is hier al genoemd en ook ik heb daar goede ervaringen mee, nu ligt er onder de astra H Michelin primacy HP onder en daar ben ik ook tevreden over.

Beter meteen een goede band eronder leggen.

[rquote=1891680&tid=144532&author=OPCdriver]Goodyear F1 G3D:thumbup

Wel een zomerband natuurlijk.[/rquote]

Dat zijn die V-profiel banden toch?

Goede ervaring mee? Ook in de regen en qua aantal kilometers?

@de rest

Thanks allemaal! Ben er inderdaad achter dat ik een A-merk band moet gaan kiezen.

De Michelin's zijn dus ook het overwegen waard!

[rquote=1891680&tid=144532&author=OPCdriver]Goodyear F1 G3D:thumbup

Wel een zomerband natuurlijk.[/rquote]

Dat zijn die V-profiel banden toch?

Goede ervaring mee? Ook in de regen en qua aantal kilometers?

@de rest

Thanks allemaal! Ben er inderdaad achter dat ik een A-merk band moet gaan kiezen.

De Michelin's zijn dus ook het overwegen waard!

Goodyear F1 zal ik niet nemen, heb ze op mijn astra gehad en deze maken veel rolgeluid, en begonnen vrij snel al te cuppen. Als ik zou moeten kiezen zou ik voor Michelin of Continental gaan.

Goodyear F1 zal ik niet nemen, heb ze op mijn astra gehad en deze maken veel rolgeluid, en begonnen vrij snel al te cuppen. Als ik zou moeten kiezen zou ik voor Michelin of Continental gaan.

Allemaal bedankt!

Ik ga denk ik voor vier Michelin's Pilot Sport 3 of Primacy HP. Maar heb nog tot eind van de maan/begin volgende maand...

Allemaal bedankt!

Ik ga denk ik voor vier Michelin's Pilot Sport 3 of Primacy HP. Maar heb nog tot eind van de maan/begin volgende maand...

Om tegen te gaan van banden, kun je zo ook om de 10.000km van voor naar achteren en andersom leggen, doe ik ook(zekerheid).

Erwin

Om tegen te gaan van banden, kun je zo ook om de 10.000km van voor naar achteren en andersom leggen, doe ik ook(zekerheid).

Erwin

[rquote=1892448&tid=144532&author=Erwin1987]Om tegen te gaan van banden, kun je zo ook om de 10.000km van voor naar achteren en andersom leggen, doe ik ook(zekerheid).

Erwin[/rquote]

ja klopt. Deed ik bij m'n vorige auto ook.

Ik heb Michelin Primacy HP besteld!

Bedankt allemaal

Terug
Naar boven