• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H binnenspiegel

ja, maar je moet wel het 1 en ander aanpassen, de astra H spiegel heeft 5 draden voor het dimmen en ontdimmen,

(ik neem aan dat het hier over gaat?)

ik heb Twee dimmende spiegels in bezit, 1 komt uit een astra H van 2006 en de andere van een Signum uit 2005.

Ik heb ze pasend gemaakt in mijn vectra B1 uit 1998 en mijn nieuwe astra F uit 1997!

je moet wel aardig wat draden trekken ervoor! hij heeft meedere funties,

als je de auto in zijn achteruit zet in het donker, moet hij helder worden hoe dan ook.

en natuurlijk als je in het donker gaat rijden dat hij werk! (geschakelde plus, constante plus, en massa)

die beugels voor de bevestiging aan het raam zijn allemaal hetzelfde.

dus ja het kan,

je kan ook een spiegel pakken van:

astra H

Vectra C1 en C2

omega B1 en B2

signum

makkelijk is wel dat je de stekker met een behoorlijk stuk draad hebt voor het aansluiten in je auto.

de draden zelf van de spiegel zijn erg klein en is behoorlijk pielen als je alles wilt aansluiten!

en ik spreek hier over eigen ervaring...

ja, maar je moet wel het 1 en ander aanpassen, de astra H spiegel heeft 5 draden voor het dimmen en ontdimmen,

(ik neem aan dat het hier over gaat?)

ik heb Twee dimmende spiegels in bezit, 1 komt uit een astra H van 2006 en de andere van een Signum uit 2005.

Ik heb ze pasend gemaakt in mijn vectra B1 uit 1998 en mijn nieuwe astra F uit 1997!

je moet wel aardig wat draden trekken ervoor! hij heeft meedere funties,

als je de auto in zijn achteruit zet in het donker, moet hij helder worden hoe dan ook.

en natuurlijk als je in het donker gaat rijden dat hij werk! (geschakelde plus, constante plus, en massa)

die beugels voor de bevestiging aan het raam zijn allemaal hetzelfde.

dus ja het kan,

je kan ook een spiegel pakken van:

astra H

Vectra C1 en C2

omega B1 en B2

signum

makkelijk is wel dat je de stekker met een behoorlijk stuk draad hebt voor het aansluiten in je auto.

de draden zelf van de spiegel zijn erg klein en is behoorlijk pielen als je alles wilt aansluiten!

en ik spreek hier over eigen ervaring...

P1030475Small.jpg

2vbwwg7.jpg

Zou nummer twee op de foto zijn, maar vind m niet op degene uit de how to lijken??

Iemand het exacte onderdeelnummer toevallig?

Gewoon + en - is genoeg, die andere draden zijn voor wat extra functies zoals bijvoorbeeld dat hij "ontdimt" als je hem in zijn achteruit zet.

P1030475Small.jpg

2vbwwg7.jpg

Zou nummer twee op de foto zijn, maar vind m niet op degene uit de how to lijken??

Iemand het exacte onderdeelnummer toevallig?

Gewoon + en - is genoeg, die andere draden zijn voor wat extra functies zoals bijvoorbeeld dat hij "ontdimt" als je hem in zijn achteruit zet.

Ja ik snap welke ik moet hebben.... maar die geven ze niet op voor een Meriva...wel voor een Vectra C !

Ja ik snap welke ik moet hebben.... maar die geven ze niet op voor een Meriva...wel voor een Vectra C !

Terug
Naar boven