• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra h dash

Ja is een opc en ja is ingevoerd .

Ik ga nu alleen afwerk plaatje nast het scherm zetten

Komt in de toekomst een navigatie in

Weet ook niet wat er met die boordcomputer is gebeurt Miss komt dit er nog wel in

Gr. Jarno

maar als je de radio los heb dan ga je verder met de kachel knoppen gewoon trekken en de lipjes die ja aan de boven kant van het kachelpaneel ziet zitten evt even wat omhoog wippen met een schroevendraaier.

Vervolgens onder links en rechts de twee troks schroeven er uitdraaien.

En dan zit het paneel alleen links en rechts boven nog geklikt hier voor moet je de eerste keer redellijk aan trekken om het los te krijgen.

De rest spreekt voor zich.

Succes

@ Astra-GTC-freak

Ik volgens mij ook, staat nog op gaspedaal dacht ik, een OPC die er van binnen precies zo uit ziet...

Desalniettemin een dikke auto hoor!

Wat voor scherm ga je inbouwen als ik vragen mag?

Lijkt mij haast dat ze het scherm samen met het navigatie er uit hebben gehaald om het te kunnen verkopen.

Ff op marktplaats rond kijken of op ebay worden ze vaak aangeboden.

Alleen wel ff opletten dat ze het scherm vrijgeschakeld hebben anders kun je hem niet aanmelden in je eigen auto.

Ja is een opc en ja is ingevoerd .

Ik ga nu alleen afwerk plaatje nast het scherm zetten

Komt in de toekomst een navigatie in

Weet ook niet wat er met die boordcomputer is gebeurt Miss komt dit er nog wel in

Gr. Jarno

[rquote=1909888&tid=145999&author=astra-gtc-freak]Lijkt mij haast dat ze het scherm samen met het navigatie er uit hebben gehaald om het te kunnen verkopen.

Alleen wel ff opletten dat ze het scherm vrijgeschakeld hebben anders kun je hem niet aanmelden in je eigen auto.[/rquote]

Oké bedankt voor de tip zal er in de toekomst naar kijken moet eerst nog andere dingen aan de auto doen

Heb de auto namelijk gekocht met schade was de prijs ook naar!

Lijkt mij haast dat ze het scherm samen met het navigatie er uit hebben gehaald om het te kunnen verkopen.

Alleen wel ff opletten dat ze het scherm vrijgeschakeld hebben anders kun je hem niet aanmelden in je eigen auto.

[rquote=1909888&tid=145999&author=astra-gtc-freak]Lijkt mij haast dat ze het scherm samen met het navigatie er uit hebben gehaald om het te kunnen verkopen.

Alleen wel ff opletten dat ze het scherm vrijgeschakeld hebben anders kun je hem niet aanmelden in je eigen auto.[/rquote]

Oké bedankt voor de tip zal er in de toekomst naar kijken moet eerst nog andere dingen aan de auto doen

Heb de auto namelijk gekocht met schade was de prijs ook naar!

Terug
Naar boven