Goedenavond,
Sinds afgelopen week de trotse eigenaar van een Astra Station uit 2009.
Echter heb ik een aantal probleempjes die me bij de aankoop niet zijn opgevallen. Wellicht kunnen jullie me de goede kant op helpen waar ik naar naar de oorzaak kan zoeken.
Ten eerste:
Het complete verlichtingsschakelaar paneel lijkt defect:
Dimlichten staan altijd aan, kunnen niet uit.
Lichthoogtestelling functioneert niet (volgens mij is dit punt niet toegestaan voor APK en dat terwijl hij een maand terug gekeurd is).
Lichtsterkte dashboard is niet te wijzigen.
Mistlamp achter functioneert niet.
Ten tweede (kleiner probleem):
Het kleine lampje wat hoort bij de luchtcirculatieknop functioneert niet, dus ik kan er niet achter komen of de lucht gecirculeerd word of dat de lucht van buiten komt.
Zekeringen heb ik al nagelopen maar kan niks vinden. Waar zou ik het beste verder kunnen zoeken om het e.e.a. op te lossen?
Alvast bedankt!
Groeten,
Kevin
Sinds afgelopen week de trotse eigenaar van een Astra Station uit 2009.
Echter heb ik een aantal probleempjes die me bij de aankoop niet zijn opgevallen. Wellicht kunnen jullie me de goede kant op helpen waar ik naar naar de oorzaak kan zoeken.
Ten eerste:
Het complete verlichtingsschakelaar paneel lijkt defect:
Dimlichten staan altijd aan, kunnen niet uit.
Lichthoogtestelling functioneert niet (volgens mij is dit punt niet toegestaan voor APK en dat terwijl hij een maand terug gekeurd is).
Lichtsterkte dashboard is niet te wijzigen.
Mistlamp achter functioneert niet.
Ten tweede (kleiner probleem):
Het kleine lampje wat hoort bij de luchtcirculatieknop functioneert niet, dus ik kan er niet achter komen of de lucht gecirculeerd word of dat de lucht van buiten komt.
Zekeringen heb ik al nagelopen maar kan niks vinden. Waar zou ik het beste verder kunnen zoeken om het e.e.a. op te lossen?
Alvast bedankt!
Groeten,
Kevin