• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H deurgrepen spiegels veranderen?

Buscavidas

Post weinig
Hallo ik ben Danny en ben nieuw op dit forum

ik heb afgelopen zaterdag een Opel Astra H 1.9 cdti 5drs uit 2006 businessline gekocht.

met 104.000km op de teller (z.g.a.n volgens mij ;) )

nu vind ik de zwarte handgrepen niet zo fraai staan evenals de zwarte "stootstrips" opde achterbumper.

graag zou ik deze in dezelfde kleur als de auto hebben.

ik kan er niet veel terug van vinden hier op het forum en internet vandaar dit topic.

ik haal de auto volgende week op en dan zal ik me netjes voorstellen incl de fotos

mvg

Die handgrepen en strips kan je vervangen voor geprimeerde strips die je dan weer kan laten spuiten.

Het is alleen wel een prijzige onderneming.

Wellicht dat de verkoper (bedrijf) hier iets in voor je kan betekenen !

Veel plezier met je nieuwe aanwinst overigens !

Gr. Arjan

aah ok merci voor de reactie

toevallig geen link /url naar een site met de geprimede strips??

schadebedrijf die t zwart wil doen, drukt de kosten haha

slopery is ook te proberen natuurlijk

dankjewel

i

vandaag contact gehad met een autoherstelbedrijf de deurgrepen en bumperstrips kosten 330eu incl het laten spuiten en monteren demonteren vd deurgrepen

ik overweeg het nog,vind het wel erg prijzig!

Misschien toch maar vd sloop deurgrepen en bumperstrips halen??

als iemand wat weet over een schade astra H of de onderdelen heeft hou ik me aanbevolen

bedankt voor je reactie heb ook op marktplaats wat gevonden

die site is nieuw voor mij, morgen maar is bekijken

is het veel werk het demonteren vd grepen weet jij dat toevallig???

mvg

Grepen vervangen is. Iet zoveel werk.

Deur open en dan zie je aan de zijkant een gat in het portier. Daar zit een schroefje in wat je losdraaid en de handgreep is los.

ik heb voor de voorportieren de deurgrepen in precies dezelfde kleur als de auto.

lightning silver (soort zilvergrijs antraciet)

als iemand weet waar ik dezelfde grepen en de bumperstrips kan bemachtigen hoor ik het graag.

ben net rondje geweest op de sloperijen hier in de buurt maar kan weinig astra H vinden.

mvg

inmiddels de 2 achterdeurgrepen ook gevonden wel in andere kleur maar die zal ik moeten spuiten, evenals de bumperstrips.

nu mis ik dus de 2 "blokjes" vd handgreep dus niet de klink zelf zeg maar. :???:

eeuwige zoektocht, maar komt goed!

waarom heb je da allemaal gekocht had je weer bij je suitgeld kunnen leggen die klinken en stootlijsten kun je ook gewoon spuiten hoor en t moet voor minder kunnen

Vectra rene

wat bedoel je met Suitgeld??

ik ga de achterste grepen vd sloop halen en vd week alles laten spuiten, ik zal wel wat fotos hier posten

Joop1970

is een zichtbaar deel, en sloperijen willlen liever een hele deur verkopen dan alleen het (deurgreep)mechanisme

hahaha okay ik dacht al

mwah valt wel mee alle losse spullen laat ik spuiten voor 100eu bij een schadebedrijf

beetje verzamelen dat alles in 1x gedaan kan worden en ik 1x alles erop schroef

anders weet ik het wel weer dan verkoop ik de auto incl de losse spullen ;)

Terug
Naar boven