• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[Astra H] Gordel geluidje uitschakelen

origineel gepost door JoopvanBennekom

En kan dit met alle versies van OP-COM?

ik heb versie 1.33 nog namelijk.

Vind die piep ook erg vervelend.

Je kan je versie zoiezo upgraden naar 1.39, moet je ff kijken bij het op-com topic in het Vectra gedeelte.

Ben er nog steeds niet achter hoe je hem uit krijgt.

je kan toch ook heel simpel een gordel op de sloop kapot snijden en die driehoek in je gordel houder duwen?!

Is de makkelijkste manier en het blijft origneel werken.

Wout

je kan toch ook heel simpel een gordel op de sloop kapot snijden en die driehoek in je gordel houder duwen?!

Wout

origineel gepost door Woutje_opel

Wout haha dat is wel een beetje de hillbilly methode.

En ik draag altijd mijn gordel, maar zoals ik al aangaf is het wel vervelend als je je auto even verzet of in de parkeergarage rijdt dat dat kutpiepje steeds begint.

origineel gepost door Woutje_opel

Wout haha dat is wel een beetje de hillbilly methode.

En ik draag altijd mijn gordel, maar zoals ik al aangaf is het wel vervelend als je je auto even verzet of in de parkeergarage rijdt dat dat kutpiepje steeds begint.

voor de passat (2008) was ze slechts 170 excl 35 euro programmeren euro zonder korting, plofzak storing / garantie wel rekeing overzicht van reparatie..

Willem

voor de passat (2008) was ze slechts 170 excl 35 euro programmeren euro zonder korting, plofzak storing / garantie wel rekeing overzicht van reparatie..

Willem

Ja jongens ik heb het niet bedacht en heb het er maar mee te doen. Maar ik ben benieuwd wat het kost bij die andere dealers om dat te doen?? Tegenwoordig hangt er veel meer aan zo"n piepje!! Er worden merken veroordeeld bij de NCAP omdat ze het niet hebben en ja de consument wordt helemaal geil als zien dat "hun" auto 5 sterren heeft alleen omdat er registratie is van het aantal gordels wat gedragen wordt. En als er sterren worden uitgedeeld die om wat voor wazige reden dan ook heel simpel tenietgedaan worden is dit dus een wassen neus!! Als ik een aanrijding zou hebben tussen een renault clio en een Landwind dan wist ik wel waar ik het liefst in zat ondanks het enorme "veiligheidsverschil". Heb jarenlang in een Campo rondgereden en die zijn best wel hard!!

Ja jongens ik heb het niet bedacht en heb het er maar mee te doen. Maar ik ben benieuwd wat het kost bij die andere dealers om dat te doen?? Tegenwoordig hangt er veel meer aan zo"n piepje!! Er worden merken veroordeeld bij de NCAP omdat ze het niet hebben en ja de consument wordt helemaal geil als zien dat "hun" auto 5 sterren heeft alleen omdat er registratie is van het aantal gordels wat gedragen wordt. En als er sterren worden uitgedeeld die om wat voor wazige reden dan ook heel simpel tenietgedaan worden is dit dus een wassen neus!! Als ik een aanrijding zou hebben tussen een renault clio en een Landwind dan wist ik wel waar ik het liefst in zat ondanks het enorme "veiligheidsverschil". Heb jarenlang in een Campo rondgereden en die zijn best wel hard!!

weet niet of het mogelijk is maar als jij je gordel in de houder steekt zal er wel iets van een schakelaar worden indrukt zodat de auto weet dat je hem om heb.

is het dan niet gewoon mogelijk om hem open te maken en dan de draadjes door te verbinden?

weet niet of het mogelijk is maar als jij je gordel in de houder steekt zal er wel iets van een schakelaar worden indrukt zodat de auto weet dat je hem om heb.

is het dan niet gewoon mogelijk om hem open te maken en dan de draadjes door te verbinden?

Zou volgens mij wel moeten kunnen, brand je lampje wel als je geen gordel om hebt?

Ik heb namlijk alleen het geluid laten uitscaken. Het lampje brand nog gewoon wanneer ik mijn gordel niet om heb.

Zou volgens mij wel moeten kunnen, brand je lampje wel als je geen gordel om hebt?

Ik heb namlijk alleen het geluid laten uitscaken. Het lampje brand nog gewoon wanneer ik mijn gordel niet om heb.

Neen, ik het lampje brand niet... er wordt niets van melding gegeven...

Misschien is het gewoon niet mogelijk omdat er enkele technologie ontbreekt aan mijn houder...

@testdrive

Ik denk niet dat het zo makkelijk is met al die canbus systemen om zomaar enkele draadjes te verbinden :???:

Neen, ik het lampje brand niet... er wordt niets van melding gegeven...

Misschien is het gewoon niet mogelijk omdat er enkele technologie ontbreekt aan mijn houder...

@testdrive

Ik denk niet dat het zo makkelijk is met al die canbus systemen om zomaar enkele draadjes te verbinden :???:

@ Jelmer

Zou je het dan ook met de Tech 2 kunnen laten inschakelen als je het eerst niet hebt en nooit gehad hebt?

Terug
Naar boven