bbsmoke9620
Lid
hallo,
Ik zit met het volgend ernstig probleem,
mijn wagen start niet meer startmotor draait niet meer,
accu, alternator zijn goed, krijg gewoon geen voeding op startmotor (klein signaal + draad)
lampje van motorelektronica brandt (knippert niet)
en lampje accu blijft branden
als hij dan wel start door veelvuldig accu los te koppelen,stekkers los te maken, deuren vergrendelen'ontgrendelen. draait motor normaal en enkele seconden erna vallen toerental teller uit bradstof teller en km teller uit + dat kmstand niet meer optelt,(+motorelek en accu lampje lichten terug op) auto rijd wel normaal maar eens stilgelegd en erna terug starten lukt niet meer, terug geen voeding naar startmotor.
kan mij daar iemand wat wijze raad bij geven?
of wat ik kan doen of uitmeten?
dank bij voorbaat
Ik zit met het volgend ernstig probleem,
mijn wagen start niet meer startmotor draait niet meer,
accu, alternator zijn goed, krijg gewoon geen voeding op startmotor (klein signaal + draad)
lampje van motorelektronica brandt (knippert niet)
en lampje accu blijft branden
als hij dan wel start door veelvuldig accu los te koppelen,stekkers los te maken, deuren vergrendelen'ontgrendelen. draait motor normaal en enkele seconden erna vallen toerental teller uit bradstof teller en km teller uit + dat kmstand niet meer optelt,(+motorelek en accu lampje lichten terug op) auto rijd wel normaal maar eens stilgelegd en erna terug starten lukt niet meer, terug geen voeding naar startmotor.
kan mij daar iemand wat wijze raad bij geven?
of wat ik kan doen of uitmeten?
dank bij voorbaat