• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra H handbediende airco naar ecc

Met een BID ga je het zeker niet redden, je hebt minimaal een GID of een CID nodig.

Ben ook wel benieuwd, ik weet dat de ECC kachel bediening 2 stekkers heeft.

Kijk misschien al eerst is of die 2 stekkers er zijn/liggen... is een blauwe en een grijze als ik mij niet vergis...

Met een BID ga je het zeker niet redden, je hebt minimaal een GID of een CID nodig.

Ben ook wel benieuwd, ik weet dat de ECC kachel bediening 2 stekkers heeft.

Ik vraag me het zelfde af, vind zoon gid scherm ook veel mooier dan zoon klein goedkoop schermpje.

Ben bang dat je dan hele BC ook moet aanpassen, Waarschijnlijk een hoop werk en poen,

Ik ga er vanuit dat het enige wat je al wel hebt is de BC knop:)

zijn vast wel mensen die hierover meer weten:)

Baasj hier op het opel-forum heeft het in zijn astra g gedaan, daarvan staat hier ergens een topic. In een Astra H is het niet veel anders.

Ik vraag me het zelfde af, vind zoon gid scherm ook veel mooier dan zoon klein goedkoop schermpje.

Ben bang dat je dan hele BC ook moet aanpassen, Waarschijnlijk een hoop werk en poen,

Ik ga er vanuit dat het enige wat je al wel hebt is de BC knop:)

zijn vast wel mensen die hierover meer weten:)

oke en dat is een hele klus om dat te klaren lijkt me.. we zullen zien hoever het komt. bedankt voor de reacties !

Baasj hier op het opel-forum heeft het in zijn astra g gedaan, daarvan staat hier ergens een topic. In een Astra H is het niet veel anders.

oke en dat is een hele klus om dat te klaren lijkt me.. we zullen zien hoever het komt. bedankt voor de reacties !

Begin al is met je radio er uit te halen zoals ik beschreven heb...

Dan weet je ook meteen of die ECC makkelijk is of niet.

Je moet uitkijken naar 2 rechthoekige stekkers. Een grijze en een blauwe (van de kleuren ben ik vrij zeker).

Graag gedaan, daar dient een forum voor... om elkaar te helpen.

Ik heb hier ook al héél veel geleerd, waarvoor ik iedereen heel erg dankbaar ben.

Begin al is met je radio er uit te halen zoals ik beschreven heb...

Dan weet je ook meteen of die ECC makkelijk is of niet.

Je moet uitkijken naar 2 rechthoekige stekkers. Een grijze en een blauwe (van de kleuren ben ik vrij zeker).

Graag gedaan, daar dient een forum voor... om elkaar te helpen.

Ik heb hier ook al héél veel geleerd, waarvoor ik iedereen heel erg dankbaar ben.

oke ik ben gelukkig weer aardig wat wijzer geworden van deze antwoorden. bedankt daarvoor king:

nee precies dan zou het wel zonde zijn van het geld dat je er instopt.

Terug
Naar boven