• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra H handbediende airco naar ecc

oke ik ben gelukkig weer aardig wat wijzer geworden van deze antwoorden. bedankt daarvoor king:

nee precies dan zou het wel zonde zijn van het geld dat je er instopt.

Jep, moet je altijd op letten...

Weet het niet, ik denk dat je best eens kijkt op ebay om een gedachte van de prijs te hebben... zal toch rond de 75-100 euro liggen denk ik.

Zoals ik al zei, moest je de ECC niet in orde krijgen, zou ik het niet doen... want dan dient het enkel voor je BC en daar staat ten slotte ook enkel maar wat je vebruikt etc., dus hetzelfde als wat je nu kan krijgen op je BID mits programmatie, dan is het eigenlijk wat weggegooid geld... je zou dan 75-100 euro betalen enkel om te kunnen scrollen :hmmz

Jep, moet je altijd op letten...

Weet het niet, ik denk dat je best eens kijkt op ebay om een gedachte van de prijs te hebben... zal toch rond de 75-100 euro liggen denk ik.

Zoals ik al zei, moest je de ECC niet in orde krijgen, zou ik het niet doen... want dan dient het enkel voor je BC en daar staat ten slotte ook enkel maar wat je vebruikt etc., dus hetzelfde als wat je nu kan krijgen op je BID mits programmatie, dan is het eigenlijk wat weggegooid geld... je zou dan 75-100 euro betalen enkel om te kunnen scrollen :hmmz

oke misschien is het in de toekomst nog wel een optie om over te gaan op een uhp4 module maar dan moet ik aller eerst upgraden van een bid naar een gid ;)

me stuur bediening blijft altijd werken als ik upgrade?

Heb ook pas een Astra H uit 2005 gekocht en er zit een BID scherm in heb de enjoy versie van de astra.

weet natuurlijk niet of het standaard is.

oke misschien is het in de toekomst nog wel een optie om over te gaan op een uhp4 module maar dan moet ik aller eerst upgraden van een bid naar een gid ;)

me stuur bediening blijft altijd werken als ik upgrade?

Heb ook pas een Astra H uit 2005 gekocht en er zit een BID scherm in heb de enjoy versie van de astra.

weet natuurlijk niet of het standaard is.

Tja... ik heb zelfs een CD70 Navi uit 2005 en had het zelfs niet standaard ;)

Veel geld hoeft dat niet te kosten... haal een BID uit de sloop, kost nietveel en dan kan je ook al je vebruik programmeren.

Jep, je stuur blijft altijd werken, hoef je je geen zorgen over te maken.

Tja... ik heb zelfs een CD70 Navi uit 2005 en had het zelfs niet standaard ;)

Veel geld hoeft dat niet te kosten... haal een BID uit de sloop, kost nietveel en dan kan je ook al je vebruik programmeren.

Jep, je stuur blijft altijd werken, hoef je je geen zorgen over te maken.

Ik zit met een TID, dus voor mij wordt het te veel werk en te veel geld..

Vind het trouwens wel achterlijk dat zoon bc en BID niet standaard zit in een astra H uit 2005

Ik zit met een TID, dus voor mij wordt het te veel werk en te veel geld..

Vind het trouwens wel achterlijk dat zoon bc en BID niet standaard zit in een astra H uit 2005

Neen, dat is niet mogelijk met die nokia... kan enkel met een UHP4 bluetooth module.

CD30 vormt geen probleem.

Neen, dat is niet mogelijk met die nokia... kan enkel met een UHP4 bluetooth module.

CD30 vormt geen probleem.

ja nu is het helemaal duidelijk

ik zal dus altijd van een bid naar een gid kunnen upgraden zonder kabels of wat dan ook te hoeven trekken ;)

nee heb geen navi en geen uhp4 (telefoon) er zit wel een nokia cw-7 in of iets dergelijks maar dat is denk ik niet met elkaar te vergelijken of zou je die nokia cw-7 ook op je gid scherm kunnen programeren en dan een extra tablad te krijgen voor de telefoon?

heb nu een cd30 erin zitten gewoon allemaal standaard zo gekocht.

ja nu is het helemaal duidelijk

ik zal dus altijd van een bid naar een gid kunnen upgraden zonder kabels of wat dan ook te hoeven trekken ;)

nee heb geen navi en geen uhp4 (telefoon) er zit wel een nokia cw-7 in of iets dergelijks maar dat is denk ik niet met elkaar te vergelijken of zou je die nokia cw-7 ook op je gid scherm kunnen programeren en dan een extra tablad te krijgen voor de telefoon?

heb nu een cd30 erin zitten gewoon allemaal standaard zo gekocht.

dus als ik zou nu wel van een BID scherm naar een GID scherm kunnen upgraden?

zijn daar nog bepaalde kabels voor nodig? sorry snapte het misschien niet helemaal.

ik zie wel het gebruik ect... dat kun je scrollen doormiddel van het wieltje op je stuur.

als ik besluit over te gaan op gid is niet persee ecc nodig ?

de functies wat je dan zal hebben werken gewoon ? alleen iets geavanceerder.

dus als ik zou nu wel van een BID scherm naar een GID scherm kunnen upgraden?

zijn daar nog bepaalde kabels voor nodig? sorry snapte het misschien niet helemaal.

ik zie wel het gebruik ect... dat kun je scrollen doormiddel van het wieltje op je stuur.

als ik besluit over te gaan op gid is niet persee ecc nodig ?

de functies wat je dan zal hebben werken gewoon ? alleen iets geavanceerder.

Optie verbruik is iets dat te programmeren valt, niet iets dat al dan niet voorbereid is.

Afhankelijk van welk scherm je nu hebt kan je ook je verbruik al programmeren, enkel als je zo'n TID hebt lukt het niet...

Maar ik stel voor dat je hier is zoekt op het forum, want daar is al heel veel over geschreven...

http://avtodiagnostika.by/file/opel/Displays_opel.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier kan je zien welk scherm je hebt... zoals je ziet lukt het bij elk scherm behalve bij het eerste.

Optie verbruik is iets dat te programmeren valt, niet iets dat al dan niet voorbereid is.

Afhankelijk van welk scherm je nu hebt kan je ook je verbruik al programmeren, enkel als je zo'n TID hebt lukt het niet...

Maar ik stel voor dat je hier is zoekt op het forum, want daar is al heel veel over geschreven...

http://avtodiagnostika.by/file/opel/Displays_opel.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier kan je zien welk scherm je hebt... zoals je ziet lukt het bij elk scherm behalve bij het eerste.

Terug
Naar boven