• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H ombouw naar Full options

beetje -offtopic

maar drop hem toch lekker erbij:

voor

GroteFoto-NP3GB3O3.jpg

na

GroteFoto-GNJPP4QB.jpg

Spullen voor de dvd90 zijn onderweg, volgende week dus alles werkend!!

ondertussen maar eens opzoek naar voorbereiding op cruisecontrol(wat ik wel erg handig zou vinden!)

@ suurtje wat ik heb gezien is dat vaak een set goedkoper is dan alleen de radio en later de CID.

plus dat het p&p is als deze uit de zelfde auto komen.

Zeker een setje met gps ontvanger en rgb kabel erbij vallen goedkoper uit(rgb en gps ontvanger samen kosten al gauw 100,-

Ja dat is waar ja ik ga nu op zoek naar een cd70 voor de astra en laat het voorlopig bij me GID of ik moet een mooi setje tegenkomen uiteraard want heb me zendai v41 eruit gehaald.

Kapjes zijn los te verkrijgen bij de dealer, helaas kosten ze wel 21 euro per stuk.

Ik heb ze zelf gespoten met een spuitbus(moest wel op kleur worden gemaakt)

Clipjes heb ik evt nog wel voor je.(deze kunnen breken)

@ buscavidas , er is geen sloop die jou dat losse kapje gaat verkopen..

Ik stel voor om 2 complete daklijsten te zoeken op de sloop en de andere kapjes/daklijst te koop te zetten.

beetje -offtopic

maar drop hem toch lekker erbij:

voor

GroteFoto-NP3GB3O3.jpg

na

GroteFoto-GNJPP4QB.jpg

Spullen voor de dvd90 zijn onderweg, volgende week dus alles werkend!!

ondertussen maar eens opzoek naar voorbereiding op cruisecontrol(wat ik wel erg handig zou vinden!)

ja ik heb redelijk wat demontagebedrijven afgebeld, bij de meeste waren de klepjes al vernield.

had je zwarte daklijsten en heb je die gespoten of waren je daklijsten al in een kleur gespoten?!

de "normale" zwartelijsten moet je dan weer schuren primen etc.

Ik had al in kleur, en heb alleen het kapje gespoten.

Demontage bedrijven roepen ook vaak dat ze niks hebben als het om een klepje gaat(ze kunnen moeilijk 50 euro voor een klepje vragen)

Misschien heb je meer kans als je voor een complete daklijstset gaat.

Je kan er ook nepcrome lijsten op plakken alleen denk ik niet dat het mooi is en blijft.

Vandaag tellerunit gedemonteerd, helaas geen voorbereiding gevonden voor mijn CC.. :swear

iemand nog oplossingen?/ideeen?

Kapjes zijn los te verkrijgen bij de dealer, helaas kosten ze wel 21 euro per stuk.

Ik heb ze zelf gespoten met een spuitbus(moest wel op kleur worden gemaakt)

Clipjes heb ik evt nog wel voor je.(deze kunnen breken)

@ buscavidas , er is geen sloop die jou dat losse kapje gaat verkopen..

Ik stel voor om 2 complete daklijsten te zoeken op de sloop en de andere kapjes/daklijst te koop te zetten.

Iemand een idee hoe ik een koppelings schakelaar werkend kan krijgen in mijn H.

Of is dit echt onbegonnen werk zonder mn kabelboom aan gort te knippen

Geen voorbereiding dus kabels trekken vanaf ECU?

Iemand ervaring daar mee?

@suurtje wrote:Goedendag,

Heb nog een klein vraagje. Past de cd70 uit een vectra c in een astra gtc volgens mij zit daar de knik niet in om het zo maar even te zeggen.

Gaat niet werken. Als je bijvoorbeeld ECC hebt dan krijg je dat icm een Vectra CD70 niet werkend.

ja ik heb redelijk wat demontagebedrijven afgebeld, bij de meeste waren de klepjes al vernield.

had je zwarte daklijsten en heb je die gespoten of waren je daklijsten al in een kleur gespoten?!

de "normale" zwartelijsten moet je dan weer schuren primen etc.

@chieltjuh wrote:Iemand een idee hoe ik een koppelings schakelaar werkend kan krijgen in mijn H.

John Gold setjes plaatsen en deze laten aansluiten op je originele knoppen ?

Ik had al in kleur, en heb alleen het kapje gespoten.

Demontage bedrijven roepen ook vaak dat ze niks hebben als het om een klepje gaat(ze kunnen moeilijk 50 euro voor een klepje vragen)

Misschien heb je meer kans als je voor een complete daklijstset gaat.

Je kan er ook nepcrome lijsten op plakken alleen denk ik niet dat het mooi is en blijft.

Vandaag tellerunit gedemonteerd, helaas geen voorbereiding gevonden voor mijn CC.. :swear

iemand nog oplossingen?/ideeen?

Iemand een idee hoe ik een koppelings schakelaar werkend kan krijgen in mijn H.

@suurtje wrote:Goedendag,

Heb nog een klein vraagje. Past de cd70 uit een vectra c in een astra gtc volgens mij zit daar de knik niet in om het zo maar even te zeggen.

Gaat niet werken. Als je bijvoorbeeld ECC hebt dan krijg je dat icm een Vectra CD70 niet werkend.

Terug
Naar boven