@kelderbier wrote:@dion87 wrote:@kelderbier wrote:@ dion
ja klopt dat was ik die de mistlampen kwam halen. ja leuk systeem Piper Exhaust. Eerst met middendemper vervanger maar dat was echt te hard. Rij nu aantal maanden met Piper middendemper ertussen en dat bevalt beter.
En hoe is het met jou coupe? Die matte turbo wielen staan de coupe goed
ja toppie, ik heb gister ook een piper uitlaat besteld bij courtenay, maar dan wel met een midden en einddemper.
maar heb een vlinderklep liggen die er nog tussen komt, dus die dempers is meer voor de sier hahaha
me velgen zijn trouwens gedaan met plastidip, dus al ben ik het zat trek ik het er weer vanaf
goed bezig! Ja Courtenay is een super shop. Heb ik al meerdere keren flink uitgegeven aan onderdelen haha. ja die Piper gaat je een grote glimlach geven op je gezicht

wat jij hoorde bij mij was ook met midden- en einddemper.
Ik heb op Assen bij Streetpower ook staan kijken bij dat tentje van plastidip. Werkt dat goed?
ja het werkt echt super, het is ff schoonmaken en meteen spuiten.. je hoeft niet te gronden en te schuren enzo.
en al ben je het zat, trek je het er weer vanaf. hogedrukspuit erop doet het ook niks.
laatst ook de motorkap van me maat ze golf gedaan, maar dat ging wat minder vanwege de wind en het doen met spuitbussen.