• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H - Originele xenon HELLA inbouwen

@2000 wrote:Dit is een forum waar men elkaar probeert te helpen. De TS vraagt hier iets wat inderdaad meerdere keren behandeld is......... so what? Gelukkig zijn er mensen die de dubbele vragen beantwoorden, en niet meteen de problemen die ze daar mee hebben uiten. En dan de rare reacties die hierboven staan: doe normaal tegen elkaar, blijft het ook gezellig hier.

:thumb

Dit is een forum waar men elkaar probeert te helpen. De TS vraagt hier iets wat inderdaad meerdere keren behandeld is......... so what? Gelukkig zijn er mensen die de dubbele vragen beantwoorden, en niet meteen de problemen die ze daar mee hebben uiten. En dan de rare reacties die hierboven staan: doe normaal tegen elkaar, blijft het ook gezellig hier.

Wat doet een "Helpdesk" ook mensen helpen om vooruit te komen met vragen dus...

Gewoon een onzin om moeilijk te doen als mensen hulp nodig hebben en je kan ze helpen dan doe dat kan of wil je niet helpen houd je vingers van keybord en reageer dan gewoon niet.

@2000 wrote:Dit is een forum waar men elkaar probeert te helpen. De TS vraagt hier iets wat inderdaad meerdere keren behandeld is......... so what? Gelukkig zijn er mensen die de dubbele vragen beantwoorden, en niet meteen de problemen die ze daar mee hebben uiten. En dan de rare reacties die hierboven staan: doe normaal tegen elkaar, blijft het ook gezellig hier.

:thumb

Ik kan me er persoonlijk wel aan ergeren als iemand er zelf 0,0 moeite insteekt om iets zelf uit te zoeken. Mensen helpen elkaar vooruit het is geen één richtingverkeer waar het hier helaas veels te vaak wel op lijkt, de zin gaat dan vanzelf weg om iemand vooruit te helpen....

Maarja, de reactie die ik hier op krijg kan ik wel voorspellen dus ik laat het hier maar bij.

Wat doet een "Helpdesk" ook mensen helpen om vooruit te komen met vragen dus...

Gewoon een onzin om moeilijk te doen als mensen hulp nodig hebben en je kan ze helpen dan doe dat kan of wil je niet helpen houd je vingers van keybord en reageer dan gewoon niet.

Ik kan me er persoonlijk wel aan ergeren als iemand er zelf 0,0 moeite insteekt om iets zelf uit te zoeken. Mensen helpen elkaar vooruit het is geen één richtingverkeer waar het hier helaas veels te vaak wel op lijkt, de zin gaat dan vanzelf weg om iemand vooruit te helpen....

Maarja, de reactie die ik hier op krijg kan ik wel voorspellen dus ik laat het hier maar bij.

Terug
Naar boven