• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra h overbouwen accessoires

@Z20LER wrote:Hallo ik wil bij mij originele xenon lampen inbouwen met afl weet iemand of dat achteraf is in te bouwen en dan ook werkt?

Of wat heb ik dan evt allemaal nodig?

wat is de bouwjaar/eerste toelating van je astra. voor '06 of na '06

voor 2006 is het te overwegen

na 2006 kun je beter een andere auto zoeken met xenon af fabriek,na 2006 zijn automatische hoogte regeling en wiswas op xenon een apk keurings eis.

bij canbus moeten alle opties voor demontage bij de donor auto worden uitgeprogrameerd en bij de in te bouwen auto worden ingeprogrameerd en omgekeerd.

is alleen loonend als je iemand hebt die dit zo even wil fixen met de juiste apparatuur,ben je afhankelijk van de dealer wordt het een dure aangelegenheid.

een onderdeel wat niet uitgeprogrameerd is voordat het wordt afgekoppeld werkt niet een andere auto en is ook niet via de dealer te programeren

Opcom is een modem voor je pc, die steek je in de stekker die onder het klepje van de handrem zit bij een astra H en dan kun je met de laptop een aantal zaken uitlezen en in en uitschakelen enz.

Opcom is een modem voor je pc, die steek je in de stekker die onder het klepje van de handrem zit bij een astra H en dan kun je met de laptop een aantal zaken uitlezen en in en uitschakelen enz.

zoeken op ebay, ik ben ook opzoek naar een adresje, waarschijnlijk is die over een paar weken binnen, ik kwam er ook ene tegen op marktplaats maar die vraagt 50 euro ex verzenden.

Enbij gebruik oppassen, je kunt er ook dingen mee verneuken, volgens mij is er op het forum hier een draadje van, even zoeken op opcom.

Mark

zoeken op ebay, ik ben ook opzoek naar een adresje, waarschijnlijk is die over een paar weken binnen, ik kwam er ook ene tegen op marktplaats maar die vraagt 50 euro ex verzenden.

Enbij gebruik oppassen, je kunt er ook dingen mee verneuken, volgens mij is er op het forum hier een draadje van, even zoeken op opcom.

Mark

Terug
Naar boven