• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra h sedan

Zit net te kijken maar een Astra G uit 2009? met een 1.4 motor doet hetzelfde nog qua prijs. Nou dan wist ik het wel.

En gewoon weggegaan voor 7750 he! Heb je een nieuwe Astra dan voor, maar oke. Ik reken even btw erbij, plusminus 8350, veilingkosten dacht ik dat je dan op 9250 zat en dan nog invoeren want volgens mij is het export. Dus lekker BPM en alles betalen. Maar oke, kan toch niet anders geloven dat het weinig is voor de auto.

Wat ik aparter vind is die Astra G met een 1.4 hahahah ding zal van 0 tot 100 gaan in de loop vd dag.

1.4 vast nog wel mee, die rijden er nog wel veel rond... En op zich is hier best mee te rijden. Ik heb een paar maand een astra H 1.4 gehad. ging ook prima.

in nederland zijn er ook Astra G 1.2- tjes verkocht (!)

die zie je niet vaak gelukkig

1.4, 0-100 een stuk vlotter als een X12XE-Z12XE 1.2 16V / X16SZR-Z16SE 1.6 8V

1.4 16V X14XE / Z14XE: 90pk

1.2 16V X12XE / Z12XE: 65 / 75pk

1.6 8V X16SZR / Z16SE: 75 / 85pk

Willem

En toch rijd het best goed zo'n Astra G Z16SE, viel mij niks tegen in ieder geval. Dus heb hem vandaag dan ook maar gekocht.. :D

Ach, het is geen racemonster maar voor woon-werk verkeer vlot zat.. Als het snel moet gaan pak ik wel de motor en waarschijnlijk word m'n A Corsa ook een stuk sneller over een tijdje..

Klopt, zo'n Z16SE rijdt ook wel goed, en is vrij betrouwbaar.

Rijdt 10x beter als zijn Centraal ingespoten zusje (X16SZR).

Willem

Terug
Naar boven