• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra H wilde niet starten vanmorgen.

Riket

Post weinig
Ik stap dus vanmorgen in mijn astra H GTC met een beetje haast, ik wil hem starten en ja hoor klik klik niks meer alle lampjes en verlichting deed het gewoon. dus ik de caddy maar gepakt. kom ik vanmiddag thuis met startkabels alles aangesloten en nog steeds klik klik niks dus.

Dus ik denk aanduwen dan maar en ja hoor hij deed het weer en weer afgezet en proberen te starten en wat denk je niks meer aan de hand. accu doorgemeten netjes 12v met draaiende motor netjes 13,6v.

Wie weet wat er misschien aan de hand geweest is?

Startmotor kapot waarschijnlijk, zeker als je dat 'klik-klik' hoort.

Laatst gehad bij een Benz van een maatje van me.

@RISL wrote:In dat geval ben ik echt 100% overtuigd dat het de startmotor is.

Ja daar dacht ik ook aan maar nu doet hij het weer perfect nergens last van maar hij moet morgen gekeurd worden en dan zal ik het gelijk wel even vragen of ze er naar willen kijken

:shock:

Vreemd....misschien een los contact ergens dan? Ik was echt heilig overtuigd van die startmotor....

Vanmorgen even de auto laten keuren en gelijk even uit laten lezen maar geen storingen gevonden ze hebben de startmotor nog even nagekeken maar niets kunnen vinden dus ik was voor 29 eurotjes weer klaar en ze hebben gelijk even een update gedaan voor mijn software.

niet verkeerd voor 29 euro toch?

Terug
Naar boven