• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra irmcher

heilige schennis tja . snel perongeluk mis type kan iedereen overkomen .

heb de link's via google ook al bezien . maar daar vind ik de astra j kit van irmscher. wel maar enkel in het wit of rood . dacht dat er mss iemand deze kit op foto had staan in technical grey .

heilige schennis tja . snel perongeluk mis type kan iedereen overkomen .

heb de link's via google ook al bezien . maar daar vind ik de astra j kit van irmscher. wel maar enkel in het wit of rood . dacht dat er mss iemand deze kit op foto had staan in technical grey .

Als je dan toch kinderachtig wil doen, het is heiligschennis aan mekaar geschreven.

Kijk , als je andere wil corrigeren, zie dan eerst dat je zelf goed voor de dag komt. :fy1 :agent

Als je dan toch kinderachtig wil doen, het is heiligschennis aan mekaar geschreven.

Kijk , als je andere wil corrigeren, zie dan eerst dat je zelf goed voor de dag komt. :fy1 :agent

sorry ze is op een simpele vraag dan geen antwoord te geven .

en gaan we hier nu een cursus of forum nederlands schrijven geven .

in belgie hete we dit mieren neuken of was dat AAN ELKAAR VAST .

sorry mijn vraag luidt nog steeds heeft er iemand een foto van een IRMSCHER astra j body kit in de kleur technical grey .

vind het heel erg tof dat mense me de link geven van de site , en van foto's .

maar in een lichte kleur toont dit heel anders .

ps voor de mense die zich geroepen voelen mogen gerust mijn tekst verbeteren. groetjes nico

sorry ze is op een simpele vraag dan geen antwoord te geven .

en gaan we hier nu een cursus of forum nederlands schrijven geven .

in belgie hete we dit mieren neuken of was dat AAN ELKAAR VAST .

sorry mijn vraag luidt nog steeds heeft er iemand een foto van een IRMSCHER astra j body kit in de kleur technical grey .

vind het heel erg tof dat mense me de link geven van de site , en van foto's .

maar in een lichte kleur toont dit heel anders .

ps voor de mense die zich geroepen voelen mogen gerust mijn tekst verbeteren. groetjes nico

@ grenswachter ik verbeter niemand . stelde een vraag . heb je verder nog een probleem hoe dat voor je zelf of laat het prive weten . zo lossen we dat zelf op zonder het ganse forum te besmeuren .

en nee ik wil je niet op de teen trappen

@ grenswachter ik verbeter niemand . stelde een vraag . heb je verder nog een probleem hoe dat voor je zelf of laat het prive weten . zo lossen we dat zelf op zonder het ganse forum te besmeuren .

ik denk dat meneer grenswachter zijn reactie op mij bedoeld heeft.

afijn ik bedoelde mijn post niet slecht ofzo.

ik denk dat meneer grenswachter zijn reactie op mij bedoeld heeft.

afijn ik bedoelde mijn post niet slecht ofzo.

@nicocorsa wrote:@ grenswachter ik verbeter niemand . stelde een vraag . heb je verder nog een probleem hoe dat voor je zelf of laat het prive weten . zo lossen we dat zelf op zonder het ganse forum te besmeuren .

Euuhhh :wtf Ach laat ook maar, ik weet al genoeg.

@nicocorsa wrote:@ grenswachter ik verbeter niemand . stelde een vraag . heb je verder nog een probleem hoe dat voor je zelf of laat het prive weten . zo lossen we dat zelf op zonder het ganse forum te besmeuren .

Euuhhh :wtf Ach laat ook maar, ik weet al genoeg.

dat is ook de bedoeling daarom dat ik niet meer echt reageerde . maar overweeg het wel tegaan bestellen .

ook al vond ik dee niet in devoor op gestelde kleur

Terug
Naar boven