• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra j gtc display

hoi heb sinds vandaag een opel astra gtc 1.4T wou op display zien hoeveel mijn gemiddeld verbruik is maar lukt me niet heb handleiding gevold en krijg enkel de dagtellers en status olie te zien kan iemand soms helpen?

Je gemiddelde verbruik staat onder je digitale kilometerteller en bij de dagtellers over de vermelde kilometers

De 5,3 is het gemiddelde

204317791-w988.jpg

Al is bovenste display wel de luxste versie , maar volgens kan je het ook op het goedkoopste display zien , heb je al je gebruikshamdleiding gekeken daar staat ALLES in

Heb handleiding zeker gelezen maar werkt niet heb ook net naar opelgarage gegaan zelfs daar wisten ze niet goe het komt dat dit niet lukt hebben het daar ook zelf geprobeerd

Dit is een "luxe" en daar zit het op 99% zeker , al aan het draaiknopje gedraaid en/of op het buitenste knopje gedrukt?

@johanhummer9 wrote:Dit is een "luxe" en daar zit het op 99% zeker , al aan het draaiknopje gedraaid en/of op het buitenste knopje gedrukt?

Ja heb dit gedaan krijg dan enkel dagtellers en wanneer ik olie moet verversen en om km/u te veranderen in mp/h verder krijg ik niks anders

Geloof jou wel hoor maar zelf de man van garage vond het niet ging et eens navragen en mij opbellen dan, heb ook opel zelf hierom gemaild ze vroegen enkele gegevens van wagen en gingen ook zo spoedig mogelyk iets laten weten, mischien dat boordcomputer gewoon update nodig geeft stond al hele tijd op stock dusjha

@johanhummer9 wrote:Nee daar staat niet in welke versie je hebt.

maar in het boekje word precies uitgelegd wat het display allemaal kan

Heb net handleiding gaan halen daar staat ook afbeelding zoals bovenaan dat ik verbruil en dergelijke kan zien alleen werkt dit bij mij niet

Terug
Naar boven