• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra j gtc display

@Andre_Ede wrote:Volgens mij zit je nu in het Trip/Fuel Information Menu zie pagina 124 uit het boekje

Ik krijg enkel resterende olie levensduur en informatie menu dagteller

Oja die knop zit er ook nog.

Draaiknop

buitenste knop , select/ok is dat volgens mij

menu knop.

gebruik die 3 knoppen eens om het tevoor schijn te halen

Jawel kan dan kiezen tussen 2menu,s menu 1is digitale snelheid weergeven en 2dagtellrs menu 2 is hoeveel voor olieverversing en snelheidweergave veranderen in mp/h of km/h dit is alles wat ik kan doen verder krijg ik niks

Ik zit ook even te lezen in het boekje, lijkt als of de display in Midlevel mode staat en hij moet in Uplevel mode moet zitten.

Dat verander je met de menu knop.

Op pagina 121 staat volgens mij een afbeelding zo als jij die ziet

Ik vermoed dat jij een midlevel systeem hebt, als jij een error hebt aan je Astra krijg je dan een getal in je scherm of een omschrijving, dit kun je heel goed testen as je een electrische handrem hebt heb je die ?

Zover ik weet is dat niet te veranderen, maar misschien zijn er handige mannen die dat beter weten.

Maar goed het is nog steeds een vermoeden dat je een midlevel heb, ik probeer dat bij een andere Opel vriend te checken.

@Andre_Ede wrote:Zover ik weet is dat niet te veranderen, maar misschien zijn er handige mannen die dat beter weten.

Maar goed het is nog steeds een vermoeden dat je een midlevel heb, ik probeer dat bij een andere Opel vriend te checken.

Ok bedankt alvast

mijn wagen is opel astra j gtc 1.4T benzine enjoy

@johanhummer9 wrote:Maar nu nog 1 keer;

Heb je al in het boekje gekeken?

Ja hoor heb alles geprobeerd en elk knopje lees net op ander forum dat enkel cosmo en sport deze instellingen zouden hebben dus kan hier waarschijnlijk niks aan veranderen

Niet helemaal waar mijn Edition heeft ook de uitgebreide versie.

Heb jij een CD300/400 in je Astra of een NAVI.

Elders op dit forum is te lezen dat een uplevel bij een NAVI geleverd wordt en in de andere gevallen een midlevel.

@Andre_Ede wrote:Niet helemaal waar mijn Edition heeft ook de uitgebreide versie.

Heb jij een CD300/400 in je Astra of een NAVI.

Elders op dit forum is te lezen dat een uplevel bij een NAVI geleverd wordt en in de andere gevallen een midlevel.

Heb cd400 dus midlevel dus enkel als ik er navi inplaats krijg ik ook deze opties?

Ik vermoede dat het iets meer is dan wat dingetjes aanpassen, de display lijkt me totaal anders en een NAVI zet je ook niet zo maar in plaats van een CD400.

cd400

cimg5309-258896840559667058.JPG

NAVI

Opel_Astra_Interior_Close_Up_Navi950_768x432_as145_i03_098.jpg

Terug
Naar boven