• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra J kenteken defect

Beste mensen,

Help help help...

Vanmiddag led verlichting ingebouwd en dit ging goed. Totdat ik de makeup spiegel lampjes wilde doen. Hij vonkte even en ben ermee gestopt. Sommige verlichting binnen deed het nog en andere niet. Hierop het canbus systeem gereset. Nu doen van binnen alle lampjes het weer maar mijn kentekenverlichting niet meer en krijg het ook niet aan de praat. Hier zat ook led in en hij gaf een foutmelding in mijn boordcomputer. Maar ze deden het wel evengoed. Alleen nu doen de ledjes het niet meer een ook de normale niet meer. Vanalles al geprobeerd van resetten met lampjes tot resetten met led tot resetten met normale lampjes.

Hij blijft het niet doen en ben dus nu einde raad.

Betreft een Astra J ST uit 2011

Iemand die iets weet of een methode weet. Op engelse forums hebben ze het ook gehad en opgelost maar niet geschreven hoe ze het hebben opgelost.

Groeten Michael

Terug
Naar boven