• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra J Sedan

Opel_Bjorn

Post veel
Impressie: Opel Astra Sedan

De Opel Astra kent momenteel nog maar 2 koetswerkvarianten: de Opel Astra en de Opel Astra Sports Tourer. Zal de sedan eruit zien zoals op deze foto?

Voor ons maakt het wellicht zeer weinig uit, aangezien de Opel Astra Sedan wellicht niet bedoeld is voor België. Hier houdt de consument immers meer van hatchbacks. Wat we zien op de foto is de voorkant van de Opel Astra met de achterkant van een Buick Excelle GT. Het eindresultaat ziet er hoe dan ook realistisch uit.

Op gebied van motoren en het interieur kunnen we kijken naar de huidige Astra. Het interieur zal identiek zijn, op de koffer na dan. Het motorenpallet zal niet veel verschillen vertonen met het motorenpallet van de huidige Astra. Dat gamma begint voor de benzinemotoren bij een 1.4 liter motor en bij de dieselmotoren met een 2.0 liter turbodiesel.

Opel_Astra_Sedan_Header.jpg

astra_sedan.jpg

astra-sedan-2-48794.jpg

Ik snap niet dat ze die hier niet zouden gaan verkopen, de huidige Astra is zo lang geworden dat hij niet gedrongen meer oogt, is zowaar een elegante sedan, kan goed door kan als concurrent voor de Jetta bijvoorbeeld. Maar dat vond ik van H eigenlijk ook al, was ook een behoorlijke auto die best aantrekkelijk geprijsd kon worden voor zo'n auto.

Ik snap niet dat ze die hier niet zouden gaan verkopen, de huidige Astra is zo lang geworden dat hij niet gedrongen meer oogt, is zowaar een elegante sedan, kan goed door kan als concurrent voor de Jetta bijvoorbeeld. Maar dat vond ik van H eigenlijk ook al, was ook een behoorlijke auto die best aantrekkelijk geprijsd kon worden voor zo'n auto.

Een Jetta ? haha. Wat een drollen bak is dat.

Die bieden ze nu in de usa aan met een starre achteras en trommelremmen achter, als soort van basis model. :sleeping

Zelfs VAG Week was niet al te lovend over de 'nieuwe' 4 drs variant van de golf.. veel plastic.. Ja ja, plastic. Om het 'premium' gevoel te verhogen zeker haha..

Mooie sprookjes daar uit Wolfsburg.

Een Jetta ? haha. Wat een drollen bak is dat.

Die bieden ze nu in de usa aan met een starre achteras en trommelremmen achter, als soort van basis model. :sleeping

Zelfs VAG Week was niet al te lovend over de 'nieuwe' 4 drs variant van de golf.. veel plastic.. Ja ja, plastic. Om het 'premium' gevoel te verhogen zeker haha..

Mooie sprookjes daar uit Wolfsburg.

Nou maar ik zie er anders zat rijden van die drollenbak dus als ze nou de Astra sedan nou in de markt zetten dan maakt die daar dan toch gehakt van :D

Nou maar ik zie er anders zat rijden van die drollenbak dus als ze nou de Astra sedan nou in de markt zetten dan maakt die daar dan toch gehakt van :D

Jah maar die tweede word het niet, er is een model in China dat daar al rond rijdt dus heel erg veer gemeen heeft met de Astra J, daar zal ie wel het meest op lijken.

2011_buick_excelle_sedan_main2.jpg

2011-Buick-Excelle-GT-from-Side-View-Picture-570x379.jpg

2011-buick-excelle-gt-7.jpg

Interieur is iig 2 druppels...

2816344301179344.jpg

Jah maar die tweede word het niet, er is een model in China dat daar al rond rijdt dus heel erg veer gemeen heeft met de Astra J, daar zal ie wel het meest op lijken.

2011_buick_excelle_sedan_main2.jpg

2011-Buick-Excelle-GT-from-Side-View-Picture-570x379.jpg

2011-buick-excelle-gt-7.jpg

Interieur is iig 2 druppels...

2816344301179344.jpg

Terug
Naar boven