ikweetvannix
Lid
De titel is nogal duidelijk lijkt me
Mijn Astra J ST trilt bij het remmen... Dit deed hij al bij de proefrit, heb dit toen aangegeven bij de dealer, vervolgens heeft deze "er naar gekeken" zonder verder duidelijk te zijn wat er aan gedaan was, en inderdaad, het trillen was weg... voor een paar kilometer... het is daarna weer teruggekomen, en ik heb de wagen weer naar de dealer gebracht, en er is opnieuw "naar gekeken"... Ik heb de monteur aan de lijn gehad, want hij kon niets vinden, en aan hem uitgelegd: "Voor m'n gevoel is het pas na een aantal kilometer, als de auto warm is, en dat het niet uitmaakt bij welke snelheid je remt... soms trilt hij veel, meestal weinig, maar altijd merkbaar..."
Nu is het probleem dus nog steeds niet opgelost, maar voordat ik wéér terugga wil ik eerst duidelijk hebben waar ik nou precies op moet letten, zodat ze misschien een betere diagnose kunnen stellen...
- Mijn bandenmaat is 225/45 R18, bandenspanning is 2,7 bar (ECO volgens het boekje).
- De trilling zit voorin, en is vooral voelbaar op het stuur.
Waar moet ik op letten om de garage te helpen met de diagnose?
Nu is het probleem dus nog steeds niet opgelost, maar voordat ik wéér terugga wil ik eerst duidelijk hebben waar ik nou precies op moet letten, zodat ze misschien een betere diagnose kunnen stellen...
- Mijn bandenmaat is 225/45 R18, bandenspanning is 2,7 bar (ECO volgens het boekje).
- De trilling zit voorin, en is vooral voelbaar op het stuur.
Waar moet ik op letten om de garage te helpen met de diagnose?