• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra J update firmware cd500

Dat zou wel de goed moeten zijn als er een B op de tiende positie staat van je chassisnummer.
Een CD500 en een DVD800 moet je niet met elkaar vergelijken. Updaten naar een DVD800 is dan ook niet mogelijk. Er zit meer verschil in dan alleen de opslag ruimte. Wat het exact is weet ik niet dat weten anderen misschien wel hier op het forum. Wel als ik in andere berichten heb gelezen zou de navigatie DVD de DVD800 het ook moeten doen in de CD500 echter is de opslagruimte een stuk kleiner.
Bij de dealer betaal je evenveel min 10% en geen verzendkosten dus al gauw €25,90 minder. Sneller kun je ze niet verdienen!

Groetjes Ries.

Hij update hem inderdaad niet naar dvd800.

Grote merkbare verschil is dat de cd500 alleen 2de beeld geeft (van bovenaf) en de dvd800 ook 3d (vogelvlucht) doet.

Verder zit er een klein verschil in de opslag capaciteit maar op beide kan je benelux+ frankrijk of duitsland zetten.

Pas vanaf uit mijn hoofd versie 2015/2016 werd de dvd beschikbaar voor beide systemen.. daarvoor moest je voor de cd500 alle losse landen kopen als je heel europa wilde hebben.

Als je hem bij de dealer gaat halen, even opletten dat je wel 2016/2017 krijgt...
Ik ken wat dealers die eerst hun oude dvd's opmaken voordat ze de nieuwe inkopen.

Groeten Koen

Dat klopt Koen.
Specifiek om versie 2016-2017 vragen. Overigens hoefde ik dat niet te doen want ik meldde dat gelijk al en was de eerste bij hun.
Is net een week of 4 verkrijgbaar en heb hem met meer korting gekocht dan de 10% via MYOPEL. ?

Oke duidelijk verhaal.
Nu zag ik op het net dat er wel mensen zijn die hun cd500 een update gaven naar dvd800 software voor die 3d ervaring.
Iemand daar toevallig ervaring mee?
Wil dat zelf ook gaan doen omdat 3d net even wat lekkerder kijkt dan 2d.
Ga sowieso die dvd morgen bestellen.
Zit daar trouwens ook geen software update bij standaard?

[quote quote=18288154]Hey ik ben in het bezit van de navigatie dvd 2015/2016 voor de cd500/dvd800 voor my2011.

Voor zo ver ik weet doet deze ook gelijk een update van het systeem.
Op de dvd800 passen nu benelux + frankrijk of duitsland.

Voor een kleine vergoeding zet ik ze in het systeem, tevens kan ik wat extra functies aanzetten in het display bij je stuur.

Ik woon in numansdorp.

Bij intersse even contact opnemen met me.

Groeten koen

[/quote]

Ik heb wel interesse in je aanbod. Laat even in pb weten hoe en wat!

Terug
Naar boven