• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra j velgen op vectra gts

@janneman vectra c wrote:

Jij hebt het over 2 verschillende motoren, Spykecity heeft het over een set met 2x steek 105 en 2x steek 115 en 2 verschillende Et waardes(het is geen breedteset) :hmmz

Jan

Ja oke ,maar dan zit ik denk ik nog niet op het goede spoor :vertag ( om even in bandentermen te blijven ;) )

Het gaat om 1 set volgens mij is 1 set toch 4x steek xxx en geen 2x steek xxx en 2x steek yyy

@Spijkcity wrote:Ik geloof jullie.die gozer reed op 2 bouten :wtf

je hebt die gozer toch wel verteld dat die gast met STIP de grootste lamlul is die je ooit gezien hebt he!!! :shock:

onvoorstelbaar zeg.

@jwvanyperen wrote:Oke ik vond het al raar , maar ligt meestal aan mij hoor hahha

ik was toevallig voor de nieuwe GTC J voor winterbanden aan het speuren, toen zag ik dat de 1.4T die wij hebben steek 5 x 105 heeft en de 1.6T 5 x 115

het is echt drama bij Opel momenteel alles is verschillend.

@sw_reijnders wrote:@Spijkcity wrote:Ik geloof jullie.die gozer reed op 2 bouten :wtf

je hebt die gozer toch wel verteld dat die gast met STIP de grootste lamlul is die je ooit gezien hebt he!!! :shock:

onvoorstelbaar zeg.

wat denk jezelf

Terug
Naar boven