• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra J

Tja, er zijn er nog maar weinigen met een Astra-J

voor mij is een H zelfs nog redelijk ABAcaDABRA

willem

Tja, er zijn er nog maar weinigen met een Astra-J

voor mij is een H zelfs nog redelijk ABAcaDABRA

willem

Dat is een ding dat zeker is, zeker een zwarte met donkere achterichten en Xenon!!

en ja, dikke ORIGINELE wielen.

willem

Dat is een ding dat zeker is, zeker een zwarte met donkere achterichten en Xenon!!

en ja, dikke ORIGINELE wielen.

willem

wij hebben ook een astra j cosmo met 18 multispaak sport chassie . sport leder stoelen en navi 500 en nog vele optie zit zelf meer op het insignia forum

wij hebben ook een astra j cosmo met 18 multispaak sport chassie . sport leder stoelen en navi 500 en nog vele optie zit zelf meer op het insignia forum

zijn zeker mooie auto's, het is net een insignia in het klein,ik ben wel benieuwd of de astra j beter of anders rijd dan de astra h .

zijn zeker mooie auto's, het is net een insignia in het klein,ik ben wel benieuwd of de astra j beter of anders rijd dan de astra h .

[rquote=1857232&tid=141637&author=b07]zijn zeker mooie auto's, het is net een insignia in het klein,ik ben wel benieuwd of de astra j beter of anders rijd dan de astra h .[/rquote]

een wereld van verschil, echt waar.

[rquote=1857232&tid=141637&author=b07]zijn zeker mooie auto's, het is net een insignia in het klein,ik ben wel benieuwd of de astra j beter of anders rijd dan de astra h .[/rquote]

een wereld van verschil, echt waar.

[rquote=1857205&tid=141637&author=nicocorsa]en post eens een toffe foto van de jouwe . al zit hij er in de avater ook wel erg gelikt uit [/rquote]

En hoe doe ik dat? ben vrij nieuw hier :cool:

Gevonden, ben er mee bezig

[rquote=1857205&tid=141637&author=nicocorsa]en post eens een toffe foto van de jouwe . al zit hij er in de avater ook wel erg gelikt uit [/rquote]

En hoe doe ik dat? ben vrij nieuw hier :cool:

Gevonden, ben er mee bezig

Terug
Naar boven