• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra J

[rquote=1857319&tid=141637&author=Grenswachter][rquote=1857232&tid=141637&author=b07]zijn zeker mooie auto's, het is net een insignia in het klein,ik ben wel benieuwd of de astra j beter of anders rijd dan de astra h .[/rquote]

een wereld van verschil, echt waar.[/rquote]

Ik hoop het want ik vond persoonlijk de H die ik ooit eens als leenauto had wel lekker rijden maar mijn uitgezakte g deed er niet voor onder, had een grotere cultuurschok verwacht.

[rquote=1857319&tid=141637&author=Grenswachter][rquote=1857232&tid=141637&author=b07]zijn zeker mooie auto's, het is net een insignia in het klein,ik ben wel benieuwd of de astra j beter of anders rijd dan de astra h .[/rquote]

een wereld van verschil, echt waar.[/rquote]

Ik hoop het want ik vond persoonlijk de H die ik ooit eens als leenauto had wel lekker rijden maar mijn uitgezakte g deed er niet voor onder, had een grotere cultuurschok verwacht.

mense die gewoon zijn aan die achteras die opel heellangheeft gebruikt . verschrikken hun een bult hoe baan vast de wagen nu ligt .

ik persoonlijk vind de wagen super rijden . al rijd ik er maaraf en toe mee ik zelf heb dan wel een 1.7 cdti 110 pk diesel . al is dat ook aardig vlot en verbruikt weinig voortoch een zware kas te zijn .

IMG_1391mijneschat.jpg

dit is onze astra maar toen geleverd met de verkeerde achter lichten . die nu verbeterd zijn . binnenkortals het mooie weer er aan komt en de grote wielen terug eronder zitten post ikmeer foto's

mense die gewoon zijn aan die achteras die opel heellangheeft gebruikt . verschrikken hun een bult hoe baan vast de wagen nu ligt .

ik persoonlijk vind de wagen super rijden . al rijd ik er maaraf en toe mee ik zelf heb dan wel een 1.7 cdti 110 pk diesel . al is dat ook aardig vlot en verbruikt weinig voortoch een zware kas te zijn .

IMG_1391mijneschat.jpg

dit is onze astra maar toen geleverd met de verkeerde achter lichten . die nu verbeterd zijn . binnenkortals het mooie weer er aan komt en de grote wielen terug eronder zitten post ikmeer foto's

[rquote=1857780&tid=141637&author=nicocorsa]mense die gewoon zijn aan die achteras die opel heellangheeft gebruikt . verschrikken hun een bult hoe baan vast de wagen nu ligt .

IMG_1391mijneschat.jpg

Deze kleur hebben we ook aan getwijfeld, mooie kleur ook voor deze auto, en hij rijd inderdaad super!!

dit is onze astra maar toen geleverd met de verkeerde achter lichten . die nu verbeterd zijn . binnenkortals het mooie weer er aan komt en de grote wielen terug eronder zitten post ikmeer foto's [/rquote]

[rquote=1857780&tid=141637&author=nicocorsa]mense die gewoon zijn aan die achteras die opel heellangheeft gebruikt . verschrikken hun een bult hoe baan vast de wagen nu ligt .

IMG_1391mijneschat.jpg

Deze kleur hebben we ook aan getwijfeld, mooie kleur ook voor deze auto, en hij rijd inderdaad super!!

dit is onze astra maar toen geleverd met de verkeerde achter lichten . die nu verbeterd zijn . binnenkortals het mooie weer er aan komt en de grote wielen terug eronder zitten post ikmeer foto's [/rquote]

[rquote=1857818&tid=141637&author=nicocorsa]persoonlijk vind ik zwart en donker grijs de mooiste op dewagen alsze wel blinken hihihihih[/rquote]

Zeker!:thumbup

[rquote=1857818&tid=141637&author=nicocorsa]persoonlijk vind ik zwart en donker grijs de mooiste op dewagen alsze wel blinken hihihihih[/rquote]

Zeker!:thumbup

Mooie wagen z'n astra J, ik heb er zelf ook aan zitten denken, maar ze waren in nog niet snel genoege uitvoeringen vond ik. :(

Mooie wagen z'n astra J, ik heb er zelf ook aan zitten denken, maar ze waren in nog niet snel genoege uitvoeringen vond ik. :(

waarschijnlijk 200+ ofzo aangezien hij nu ook een opc heeft :).

180PK is ook niet echt schokkend met dat gewicht van de astra j tegenwoordig.

komt er eigenlijk nog een 2.0l turbo?

waarschijnlijk 200+ ofzo aangezien hij nu ook een opc heeft :).

180PK is ook niet echt schokkend met dat gewicht van de astra j tegenwoordig.

komt er eigenlijk nog een 2.0l turbo?

Ik dacht ook eerst zo van, pfew best wel een gewicht, maar als je er mee rijd valt dat heel goed mee hoor.. hij gaat vlotjes

Terug
Naar boven