• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra J

Ik dacht ook eerst zo van, pfew best wel een gewicht, maar als je er mee rijd valt dat heel goed mee hoor.. hij gaat vlotjes

tja is ook een beetje kwestie smaak en rij gemak . dacht dat er een opc variant komt van dacht 280-290 pk . gelijk achtig aan een ford focus rs .

ik vind de 110-125 pk diesel goed rijden en ook voldoende vermogen voor elke dag het woon werk verkeer te doen .

ten slotte rijdt mijn vrouw er mee en die kwam van een saxo eerste model 1.5 d dan is dat plots 50 pk extra wel erg veel .

tja is ook een beetje kwestie smaak en rij gemak . dacht dat er een opc variant komt van dacht 280-290 pk . gelijk achtig aan een ford focus rs .

ik vind de 110-125 pk diesel goed rijden en ook voldoende vermogen voor elke dag het woon werk verkeer te doen .

ten slotte rijdt mijn vrouw er mee en die kwam van een saxo eerste model 1.5 d dan is dat plots 50 pk extra wel erg veel .

[rquote=1858082&tid=141637&author=nicocorsa]tja is ook een beetje kwestie smaak en rij gemak . dacht dat er een opc variant komt van dacht 280-290 pk . gelijk achtig aan een ford focus rs .

ten slotte rijdt mijn vrouw er mee en die kwam van een saxo eerste model 1.5 d dan is dat plots 50 pk extra wel erg veel . [/rquote]

In de toekomst komt er wel een Astra van 300PK lees ik op het net.

[rquote=1858082&tid=141637&author=nicocorsa]tja is ook een beetje kwestie smaak en rij gemak . dacht dat er een opc variant komt van dacht 280-290 pk . gelijk achtig aan een ford focus rs .

ten slotte rijdt mijn vrouw er mee en die kwam van een saxo eerste model 1.5 d dan is dat plots 50 pk extra wel erg veel . [/rquote]

In de toekomst komt er wel een Astra van 300PK lees ik op het net.

[rquote=1858002&tid=141637&author=Spacejam]

180PK is ook niet echt schokkend met dat gewicht van de astra j tegenwoordig.

[/rquote]

Dat vond ik dus ook en al helemaal dat hij daardoor maar in 8,5 sec aan de 100 zit vind ik vrij krap voor een 180pk

Ik had ook al gelezen dat er een 300pk gtc opc model uitkomt, maar wanneer? En ik frees dat niet alleen de pk's maar ook de prijs wat opgeschroeft zal worden net als bij de focus RS :(

Ik weet niet meer waar maar ik dacht dat ik ook iets had opgepikt van een gsi versie die net wat minder pk krijgt net als bij golf gti en r32

Weet niet zeker of dit juist is

[rquote=1858002&tid=141637&author=Spacejam]

[/rquote]

Dat vond ik dus ook en al helemaal dat hij daardoor maar in 8,5 sec aan de 100 zit vind ik vrij krap voor een 180pk

Ik had ook al gelezen dat er een 300pk gtc opc model uitkomt, maar wanneer? En ik frees dat niet alleen de pk's maar ook de prijs wat opgeschroeft zal worden net als bij de focus RS :(

Ik weet niet meer waar maar ik dacht dat ik ook iets had opgepikt van een gsi versie die net wat minder pk krijgt net als bij golf gti en r32

Weet niet zeker of dit juist is

[rquote=1858174&tid=141637&author=botssiee][rquote=1858002&tid=141637&author=Spacejam]

[/rquote]

Weet niet zeker of dit juist is[/rquote]

[rquote=1858174&tid=141637&author=botssiee][rquote=1858002&tid=141637&author=Spacejam]

[/rquote]

Weet niet zeker of dit juist is[/rquote]

Terug
Naar boven