• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra k bekerhouders verwijderen

Ik gebruik de bekerhouders in de middenconsole niet maar ik wil wel meer opbergruimte voor bv. zonnebril.
Deze tip zag op een Duitse site en werkt prima. De bekerhouder is van relatief zacht plastic en kan je er zo uittrekken en later eventueel terugzetten.

je hebt verder niets nodig. Je trekt de bekerhouder met wat lichte kracht er zo uit. De inhoud is beplakt met zelfklevende vilt. Als je de bekerhouder op zijn kop op het vilt legt en dan rondom uitknipt en dan als 1 a 2 mm. kleiner inplakken en klaar het is.

Hartelijk dank voor deze suggestie; inderdaad met een beetje kracht goed te verwijderen !
En meteen de "shark easter egg" gevonden; is blijkbaar een Opel-geintje dat ze op meerdere plekken toepassen.....
:dank-u:

Dank, ook namens mij.

Wat hebben die Engelsen trouwens een mooi forum! Net als de Duitsers. Het forum is lekker snel en zonder reclames. Ik ben jaloers op ze.

Ik kan de duitse site niet zien. Krijg een foutmelding over de afbeelding verwijderd. Die bekerhouder heb ik er wel eens uitgetrokken om schoon te maken, dat is niet zo spannend nee.

Ik heb mijn zonnebril overigens bij de tellers liggen, in het kuiltje van het stuur (iets naar me toe getrokken). Is vanaf daar nog nooit gaan schuiven. Misschien een handige plek als je zonnebril er past?

Terug
Naar boven