Vandaag op mijn Astra K een trekhaak gemonteerd en de elektra aangesloten. Dit laatste was vrij eenvoudig een sensor draad naar pootje 1 van de diagnosestekker en voeding rechtstreeks van de accu, het bijgeleverde kaste decodeert alle signalen en stuurt de spanning voor de lichtbalk. Alles werkt zonder problemen, dus hier is niets fout.
PS. Ik heb auto specifieke electra kit gebruikt.
Nadat ik de spanning weer op de auto zette, gaf de buiten temperatuur 0 graden aan, alle andere functies werken normaal. Ik heb helaas geen schema van de elektriciteit in de auto en ben hier ook niet aan geweest. Nu vermoed ik dat ik per ongeluk een kabeltje los getrokken heb, wat ik niet gezien heb, maar omdat ik niet weet waar deze sensor zit wordt het vrij moeilijk dit te vinden.
Als ik weet waar deze sensor zit kan ik vanaf dit punt de bedrading nalopen.
Dus wie weet waar deze sensor zit en of deze via een zekering naar de intellilink radio gaat.
PS. Ik heb auto specifieke electra kit gebruikt.
Nadat ik de spanning weer op de auto zette, gaf de buiten temperatuur 0 graden aan, alle andere functies werken normaal. Ik heb helaas geen schema van de elektriciteit in de auto en ben hier ook niet aan geweest. Nu vermoed ik dat ik per ongeluk een kabeltje los getrokken heb, wat ik niet gezien heb, maar omdat ik niet weet waar deze sensor zit wordt het vrij moeilijk dit te vinden.
Als ik weet waar deze sensor zit kan ik vanaf dit punt de bedrading nalopen.
Dus wie weet waar deze sensor zit en of deze via een zekering naar de intellilink radio gaat.