• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra net aan de dood ontsnapt!

origineel gepost door noogy2000

origineel gepost door opelrulez1990

ik had die agent toch op zijn bek geslagen en mijn mooie astra meteen weg gereden!

:sleeping

ja idd behoorlijk :thumbdown:thumbdown:sleeping:sleeping

Hey Opelvrienden,

De Astra is bij de expert geweest, de schade is vastgesteld op €1400,-

Ik krijg alleen de JMS verlagingslip van de voorbumper niet vergoed... dat kutding kost €200,- :mad:

Nu is het alleen nog de vraag of ik die schade betaald ga krijgen of dat het een total loss verklaring word...

Ik houd jullie op de hoogte ;)

Groeten, Spoof

ga er maar vanuit dat je de schade gewoon uitbetaald krijgt. mijn astra f van 97 werd total loss verklaard en kreeg meende 1550 euro van de verzekering met behoud van het wrak.

auto is gewoon weer klaar gemaakt en rijd nog steeds met nieuwe eigenaar:P

maar waarom wordt je onderlip niet vergoed?

Zwaar balen man..

Maar hoe heeft die Fiat eigenlijk zo kunnen ontploffen... Niet vanzelf neem ik aan.

Succes met afwikkeling en de schade herstel !

Grtz.

origineel gepost door OscaR-16v

ga er maar vanuit dat je de schade gewoon uitbetaald krijgt. mijn astra f van 97 werd total loss verklaard en kreeg meende 1550 euro van de verzekering met behoud van het wrak.

auto is gewoon weer klaar gemaakt en rijd nog steeds met nieuwe eigenaar:P

maar waarom wordt je onderlip niet vergoed?

Volgens de expert kreeg ik die niet vergoed omdat die al midden doorgescheurd is omdat ik ooit eens een drempel niet gezien had... :P

origineel gepost door Jerremy

Zwaar balen man..

Maar hoe heeft die Fiat eigenlijk zo kunnen ontploffen... Niet vanzelf neem ik aan.

Succes met afwikkeling en de schade herstel !

Grtz.

Ik kan natuurlijk nog niks bevestigen, maar hier in de buurt hebben we veel last van hangjongeren / tuig.

Het lijkt erop dat die fiat bewust in de fik is gestoken...

De eigenaar van die Fiat is een stuiterbal met een lading poeier op de neus...

Waarschijnlijk dus een afrekening van een lopende schuld in zijn onderwereldje... vermoed ik.

Maar om het krachtig samen te vatten: BRANDSTICHTING.

:vertag

schade aan die onderlip of niet, het moet vergoed worden

deze heeft ook geleden aan de brandschade.. was dit niet gebeurt zat alleen dat scheurtje er in

idd door toedoen van een ander zit jij nu met schade die niet vergoed wordt

is weer lekker ook altijd hetzelfde met die kutverzekeringen!!

origineel gepost door Blue-Dragon

Wel erg vreemd dat de politie daar al eerder aanwezig was, als dat jij van de trap af kon komen.

Die Fiat stond schijnbaar al een paar minuten te fikken, maar ik had dat pas in de gaten toen ik die knal hoorde...

Je gaat er ja niet vanuit dat je auto elke dag in de fik kan vliegen... dus ik heb daar niet zo nauw op gelet...

Is dan ook wel een beetje nalatigheid van de Politie,zij hadden zo kunnen opvragen wie of de eigenaar was van die Astra.

En je dan misschien deze ellende kunnen besparen.:hmmz

Maar ja dat is nu helaas verleden tijd...ik wens je in ieder geval heel veel succes met je schade en met het herstellen daarvan.:thumbup

Terug
Naar boven