• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra Ondergekrast

lijkt rotterdam wel,bij mijn astra hebben ze er al voor tegen aan gezeten

achter en op zij spiegel stuk enz.

ook ik doe er maar niets meer aan want het is water naar de zee dragen.

wordt er moedeloos van.

vgr tonsr.

lijkt rotterdam wel,bij mijn astra hebben ze er al voor tegen aan gezeten

achter en op zij spiegel stuk enz.

ook ik doe er maar niets meer aan want het is water naar de zee dragen.

wordt er moedeloos van.

vgr tonsr.

[rquote=1912141&tid=146245&author=LosBallos]:wtf, toch niet normaal, toen ik de auto had opgehaald, werd in die nacht me auto al onder gekrast, nu vannacht weer, en ze hebben er een deuk bij getrapt, zaterdag nacht al de ruit van me vriendin ingeslagen, :(:fy1:fy1:thumbdown

weet iemand beetje goedkope spuiter?

[/rquote]

Als je 2 getuigen kan vinden die voor jou willen verklaren dat je hem schade vrij hebt weggezet dan kan je via je verzekering en het waarborg fonds geld krijgen om de schade te herstellen. (Heeft wel een eigenrisico bedrag van 250 euro). Heb ik ook gedaan toen ik niet hard kobn maken dat er iemand bij mij achterop heeft geparkeerd. Heb netjes geld gekregen van het waarborg fonds.

[rquote=1912141&tid=146245&author=LosBallos]:wtf, toch niet normaal, toen ik de auto had opgehaald, werd in die nacht me auto al onder gekrast, nu vannacht weer, en ze hebben er een deuk bij getrapt, zaterdag nacht al de ruit van me vriendin ingeslagen, :(:fy1:fy1:thumbdown

weet iemand beetje goedkope spuiter?

[/rquote]

Als je 2 getuigen kan vinden die voor jou willen verklaren dat je hem schade vrij hebt weggezet dan kan je via je verzekering en het waarborg fonds geld krijgen om de schade te herstellen. (Heeft wel een eigenrisico bedrag van 250 euro). Heb ik ook gedaan toen ik niet hard kobn maken dat er iemand bij mij achterop heeft geparkeerd. Heb netjes geld gekregen van het waarborg fonds.

@Fonzy: voor het waarborgfonds moet de schade zijn toegebracht door een ander motorvoertuig. Krassen en een ingeslagen raam gaan daar denk ik niet mee verklaard worden

@Fonzy: voor het waarborgfonds moet de schade zijn toegebracht door een ander motorvoertuig. Krassen en een ingeslagen raam gaan daar denk ik niet mee verklaard worden

Net centraal beheer gebeld, nu ben ik all risk verzekerd, bij hun kan dat dus gewoon, hier zit ook vandalisme in het pakket, helaas mag ik deze schade niet meer opgeven:(

Net centraal beheer gebeld, nu ben ik all risk verzekerd, bij hun kan dat dus gewoon, hier zit ook vandalisme in het pakket, helaas mag ik deze schade niet meer opgeven:(

kost vandalisme dan geen no claim ?

Bij de zlm wel, toen de astra van ons bekrast was koste het 4 schade vrije jaren.

kost vandalisme dan geen no claim ?

Bij de zlm wel, toen de astra van ons bekrast was koste het 4 schade vrije jaren.

dat no claim maakt me ook niet echt uit, als het maar vergoed wordt,

@ xladage ;) haha, maar ka het bijna niet, doet erg zeer:P

dat no claim maakt me ook niet echt uit, als het maar vergoed wordt,

@ xladage ;) haha, maar ka het bijna niet, doet erg zeer:P

allicht kost dat je noclaim, maar wel super vervelend voor je zeg. heb je geen vermoeden wie het gedaan zou kunnen hebben?

ppfff. dit wens je toch niemand toe zoiets:S

succes met de afhandeling

allicht kost dat je noclaim, maar wel super vervelend voor je zeg. heb je geen vermoeden wie het gedaan zou kunnen hebben?

ppfff. dit wens je toch niemand toe zoiets:S

succes met de afhandeling

Reken wel even uit vantevoren of je uiteindelijk niet meer premie gaat betalen door de terugval in no claim dan de werkelijke schade is. Kleine schades kun je vaak beter uit eigen zak betalen.

Terug
Naar boven