• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra Ondergekrast

Reken wel even uit vantevoren of je uiteindelijk niet meer premie gaat betalen door de terugval in no claim dan de werkelijke schade is. Kleine schades kun je vaak beter uit eigen zak betalen.

@ derartz, ja ik heb wel vermoeden, alleen kom ik daar niet verder mee:(, als ik het hem ziet doen, mag die wel zeker weten dat hij hard kan rennen, want ik rij me auto totall loss op zo een gozer, ben er nu helemaal klaar mee, werd net al uitgelachen door die krassen door hem, mjaa bedankt voor het toffe commentaar!

dat me no claim weg val maakt me echt niks uit, als het maar gemaakt wordt(A)

maarjaa eerst even paar weken wachten;)

@ derartz, ja ik heb wel vermoeden, alleen kom ik daar niet verder mee:(, als ik het hem ziet doen, mag die wel zeker weten dat hij hard kan rennen, want ik rij me auto totall loss op zo een gozer, ben er nu helemaal klaar mee, werd net al uitgelachen door die krassen door hem, mjaa bedankt voor het toffe commentaar!

dat me no claim weg val maakt me echt niks uit, als het maar gemaakt wordt(A)

maarjaa eerst even paar weken wachten;)

Mooi klote... respect voor andermans spullen is vort wijd te vinden:hmmz

Las straks op een nieuws site dat er een vrouw was die het netnummer gekrast had op een auto..

Mooi klote... respect voor andermans spullen is vort wijd te vinden:hmmz

Las straks op een nieuws site dat er een vrouw was die het netnummer gekrast had op een auto..

ja het wordt steeds gekker man, gewoon van andermans spullen afblijven:S mjaa, helaas is niet iedereen zo goed opgevoed als ons

ja het wordt steeds gekker man, gewoon van andermans spullen afblijven:S mjaa, helaas is niet iedereen zo goed opgevoed als ons

[rquote=1912604&tid=146245&author=LosBallos]ja het wordt steeds gekker man, gewoon van andermans spullen afblijven:S mjaa, helaas is niet iedereen zo goed opgevoed als ons [/rquote]

Idd ja.

sterkte ermee!

[rquote=1912604&tid=146245&author=LosBallos]ja het wordt steeds gekker man, gewoon van andermans spullen afblijven:S mjaa, helaas is niet iedereen zo goed opgevoed als ons [/rquote]

Idd ja.

sterkte ermee!

succes ermee, moet het ook niet zien hier dat iemand dat flikt, meestal is het iemand die ook een auto heb, of moet ik zeggen had??:angel

succes ermee, moet het ook niet zien hier dat iemand dat flikt, meestal is het iemand die ook een auto heb, of moet ik zeggen had??:angel

volgens mij ben je tegenwoordig goedkoper uit door al het vandalisme als je een garage bouwt :o

succes met afhandeling kerel

volgens mij ben je tegenwoordig goedkoper uit door al het vandalisme als je een garage bouwt :o

succes met afhandeling kerel

als die lul maar niet weer toeslaat nadat je straks alles weer gefixt hebt. meestal worden opvallende auto's gewoon beschadigd omdat lui dan gewoon jaloers zijn dat wij gewoon mooie auto's rijden. ja toch?

echt triest gewoon.

als die lul maar niet weer toeslaat nadat je straks alles weer gefixt hebt. meestal worden opvallende auto's gewoon beschadigd omdat lui dan gewoon jaloers zijn dat wij gewoon mooie auto's rijden. ja toch?

echt triest gewoon.

[rquote=1912668&tid=146245&author=derartz]als die banketstaaf maar....[/rquote]

he als je L U L typt dan komt er "banketstaaf" te staan haha.

[rquote=1912668&tid=146245&author=derartz]als die banketstaaf maar....[/rquote]

he als je L U L typt dan komt er "banketstaaf" te staan haha.

jaloers is inderdaad het goede woord, na net gesproken te hebben met me stiefpa, gaan we het hek eruit slopen bij ons, kennen we me auto achter neerzetten, dusjaa, ja ik ben er ook weer bang voor dat ze hem weer te pakken als die net klaar is, maarja, ik geef hun niet hun zin ik gaat hem gewoon weer spuiten, kleur: tsjah geen idee, ik kick wel op oranje, mee eens?

iedereen bedankt voor de toffe reacties!!!

jaloers is inderdaad het goede woord, na net gesproken te hebben met me stiefpa, gaan we het hek eruit slopen bij ons, kennen we me auto achter neerzetten, dusjaa, ja ik ben er ook weer bang voor dat ze hem weer te pakken als die net klaar is, maarja, ik geef hun niet hun zin ik gaat hem gewoon weer spuiten, kleur: tsjah geen idee, ik kick wel op oranje, mee eens?

iedereen bedankt voor de toffe reacties!!!

[rquote=1912678&tid=146245&author=derartz][rquote=1912668&tid=146245&author=derartz]als die banketstaaf maar....[/rquote]

he als je L U L typt dan komt er "banketstaaf" te staan haha.[/rquote]

Wist je dat niet ?

Er is op het ogenblik een topic over die "censuur" woorden.

Lachen, je moet die topic even bezocht hebben !!

Ik weet alleen even niet waar die staat.

Groeten, Rik

Terug
Naar boven