• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra perikel?

ik heb het zelfde probleem maar ik heb een motor ombouw gehad en volgens mij doet ie van mij het nu sinds die ombouw....

maar ik stoor me er niet erg aan rijd gewoon normaal verder...

ik heb het zelfde probleem maar ik heb een motor ombouw gehad en volgens mij doet ie van mij het nu sinds die ombouw....

maar ik stoor me er niet erg aan rijd gewoon normaal verder...

auto shoke

is al weer ouderwets. mijn astra g doet precies het zelfde.

mijn bedrijfsbus (diesel) draait niet hoger in de toeren als ik hem s'ochtends start.

die is een paar jaar oud.

onze andere 2 busjes draaien ook niet hoger in de toeren bij een koude start.

voorderest lopen alle auto's hier in de straat hoger in de toeren als hun s'ochtends starten.

auto shoke

is al weer ouderwets. mijn astra g doet precies het zelfde.

mijn bedrijfsbus (diesel) draait niet hoger in de toeren als ik hem s'ochtends start.

die is een paar jaar oud.

onze andere 2 busjes draaien ook niet hoger in de toeren bij een koude start.

voorderest lopen alle auto's hier in de straat hoger in de toeren als hun s'ochtends starten.

De busjes zullen diesels zijn, deze draaien niet of nauwelijks hoger toeren koud.

en waarom het niet altijd optreed blijft altijd een raadsel, kan een fout in het leerprogramma wezen, kan ook aan slijtage of vervuiling van onderdelen liggen.

Willem

De busjes zullen diesels zijn, deze draaien niet of nauwelijks hoger toeren koud.

en waarom het niet altijd optreed blijft altijd een raadsel, kan een fout in het leerprogramma wezen, kan ook aan slijtage of vervuiling van onderdelen liggen.

Willem

mijne loopt zelfs op tot 2000 toeren met starten daarna valt ie terug naar 1500 ong. en de ene keer is het maar een paar minuten en de andere keer duurt het langer voordat hij onder de 1000 zakt. ik zie er trouwens ook niet echt logica in.

mijne loopt zelfs op tot 2000 toeren met starten daarna valt ie terug naar 1500 ong. en de ene keer is het maar een paar minuten en de andere keer duurt het langer voordat hij onder de 1000 zakt. ik zie er trouwens ook niet echt logica in.

Software aanpassing gaat niet lukken op een x16xel neem in aan?

Deze heeft nog gewoon een gasklep.

Heb de temp sensor door gemeten en uitgelezen middels diagnose, lijkt in orde..

Software aanpassing gaat niet lukken op een x16xel neem in aan?

Deze heeft nog gewoon een gasklep.

Heb de temp sensor door gemeten en uitgelezen middels diagnose, lijkt in orde..

Ik heb het dus ook... Heb ook het idee dat de koppeling "stroever" gaat als hij zo hoog in toeren loopt (tegen de 2000) aan.

Gas reageert ook super fel dan, idd een keer flink trappen of 2 min. wachten en het is weer normaal.

Ben er al een beetje aan gewend geraakt.

Ik heb het dus ook... Heb ook het idee dat de koppeling "stroever" gaat als hij zo hoog in toeren loopt (tegen de 2000) aan.

Gas reageert ook super fel dan, idd een keer flink trappen of 2 min. wachten en het is weer normaal.

Ben er al een beetje aan gewend geraakt.

Terug
Naar boven