• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra rijders brengen fabrieksbezoek aan Opel Bochum

:thumb zijn er ook mensen die uit brabant komen :D :D uit de omgeving van eindhoven dan kunnen wij ergens van uit brabant vertrekken mvg erik kom zelf uit best

Ik ben erbij! Er heeft iemand afgezegd. Ik ben diegene zeer dankbaar natuurlijk!! :wors

Ook ik zal een fototoestel meenemen. :-)

En hierbij zitten we dus ook 100% vol.

Iedereen die zich heeft opgegeven heeft inmiddels ook betaald (ga ervan uit dat het met Ron helemaal goed gaat komen).

Beloofd een gezellig dagje weg te worden !

Idd wat fotootjes zou leuk zijn ! Maar misschien dat dat in de fabriek niet mag ?

Hoe dan ook, veel plezier mannen !! king:

Jammer dat het wat lastig is voor mij momenteel rond deze datum, maar hoop er een volgend jaar wel bij te kunnen zijn..

Juffer1, nog bedankt voor je attente PM ! :thumbup

Greetz, Jeroen.

Klopt helemaal, dit ivm de privacy van de werknemers.

Op het terrein en in de musea mag er wel gewoon gefotografeerd worden.

Terug
Naar boven