• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra special

Ik vind dat een auto voornamelijk praktisch moet zijn.... Ik zie mezelf al niet met zo'n auto op vakantie gaan.... Al kan ik sommige uitgebouwde auto's wel waarderen!

Dit gaat me echter een enorme stap te ver! Hahahaha

@bassie16V wrote:

Beter dan dat je hier wel eens ziet (alleen een paar andere lampjes)

en dan denken ze gelijk dat hun auto bij de dikke astra's hoort....

Dat is natuurlijk smaak.

Sommige astra's zijn nu eenmaal origineel "dikker" dan wanneer men eraan begint te sleutelen.

Hangt er vanaf hoe ver je wil gaan.

@bassie16V wrote:

Beter dan dat je hier wel eens ziet (alleen een paar andere lampjes)

en dan denken ze gelijk dat hun auto bij de dikke astra's hoort....

Dat is natuurlijk smaak.

Sommige astra's zijn nu eenmaal origineel "dikker" dan wanneer men eraan begint te sleutelen.

Hangt er vanaf hoe ver je wil gaan.

Buitenkant wil nog wel, maar de binnenkant is net ff teveel van het goede!

Maar respect voor het werk wat er aan is gedaan.

Buitenkant wil nog wel, maar de binnenkant is net ff teveel van het goede!

Maar respect voor het werk wat er aan is gedaan.

vind het ondanks alles wel een nette wagen. alleen voor dagelijks gebruik is het niks. zou zelf nooit zo extreem uitbouwen maar vind hem alles behalve lelijk.

wat in mijn ogen een echt gesjonnieficeerd hok is is die astra met audi neus.

vind het ondanks alles wel een nette wagen. alleen voor dagelijks gebruik is het niks. zou zelf nooit zo extreem uitbouwen maar vind hem alles behalve lelijk.

wat in mijn ogen een echt gesjonnieficeerd hok is is die astra met audi neus.

deze is van een belgische jongen met nog een hele dikke cleane bora,

wat ik niet snap is de reacties over praktisch en dagelijks gebruik,

deze wagen ( en veel meer show wagens ) staan binnen en zijn voor de HOBBY,

wagen is goed afgewerkt, mijn smaak is het verder ook niet.

Prachtige kleur, maar waar laat ik me bier? Zal misschien fantastisch zijn om in de garage te hebben staan, maar lijkt me geen fijne auto om lekker in rond te toeren.

De stijl vind ik wat overdreven, afwerking (voor zover te beoordelen op foto) lijkt me dik in orde.

deze is van een belgische jongen met nog een hele dikke cleane bora,

wat ik niet snap is de reacties over praktisch en dagelijks gebruik,

deze wagen ( en veel meer show wagens ) staan binnen en zijn voor de HOBBY,

wagen is goed afgewerkt, mijn smaak is het verder ook niet.

Tis ook allemaal wel netjes gedaan enzo, maar net wat er gezegd wordt, zo'n hok is om in te rijden.

Ze bouwen die dingen vol met geluids installaties, dikke plastic bumpers overal en moeten stapvoets schuin de drempel over en een open luchtfiltertje zo dat het enigzins sportief klinkt en dan zeggen ze ook nog is dik getunede auto.

Rondje Ring en zo'n auto is in notime afgeschreven, remmen die het begeven onder het gewicht van al die speakers (extra gewicht) goedkope verlangssetjes die in notime lek raken.

Snap wel ieder zn ding maar zoiets versta ik niet onder dikke of getunede auto's.

Maar toch wel netjes gemaakt...

Prachtige kleur, maar waar laat ik me bier? Zal misschien fantastisch zijn om in de garage te hebben staan, maar lijkt me geen fijne auto om lekker in rond te toeren.

De stijl vind ik wat overdreven, afwerking (voor zover te beoordelen op foto) lijkt me dik in orde.

@frank de jonge wrote:Tis ook allemaal wel netjes gedaan enzo, maar net wat er gezegd wordt, zo'n hok is om in te rijden. Ze bouwen die dingen vol met geluids installaties, dikke plastic bumpers overal en meoten stapvoets schuin de drempel onder en een open luchtfiltjertje zo dat het enigzins sportief klinkt en dan zeggen ze ook nog is dik getunede auto.

Rondje Ring en zo'n auto valt van ellende uit mekaar.

hey maar tupperware weegt niks heh :jerry

Tis ook allemaal wel netjes gedaan enzo, maar net wat er gezegd wordt, zo'n hok is om in te rijden.

Ze bouwen die dingen vol met geluids installaties, dikke plastic bumpers overal en moeten stapvoets schuin de drempel over en een open luchtfiltertje zo dat het enigzins sportief klinkt en dan zeggen ze ook nog is dik getunede auto.

Rondje Ring en zo'n auto is in notime afgeschreven, remmen die het begeven onder het gewicht van al die speakers (extra gewicht) goedkope verlangssetjes die in notime lek raken.

Snap wel ieder zn ding maar zoiets versta ik niet onder dikke of getunede auto's.

Maar toch wel netjes gemaakt...

Terug
Naar boven