• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra sport 2012 niet conform koopcontract geleverd

kan allemaal achteraf nog MAAR Russelheim moet zijn toestemming geven anders vergeet het maar...

Uitspraak al finaal ondertussen?

@gsi rudi wrote:wat een verhaal. krijg dus gewoon een andere auto geleverd dan dat je besteld hebt. Slechte service van de dealer. Hop voor jouw dat het nu onderhand opgelost is. blijf topic ff volgen.

Ga zelf al jaren niet meer naar de opeldealer bij mij in de buurt. de afgelopen 12 jaar twee keer de kans gegeven om goede service aan mij te geven. 2 keer door eigen toedoen verpest. tegenwoordig ga ik naar een kleine garage die in kleinere opels handeld. hier wordt je als klant wel gewaarderd

In Heesbeen zeker bij Vrijhoeven?

@JOZO wrote:@gsi rudi wrote:wat een verhaal. krijg dus gewoon een andere auto geleverd dan dat je besteld hebt. Slechte service van de dealer. Hop voor jouw dat het nu onderhand opgelost is. blijf topic ff volgen.

Ga zelf al jaren niet meer naar de opeldealer bij mij in de buurt. de afgelopen 12 jaar twee keer de kans gegeven om goede service aan mij te geven. 2 keer door eigen toedoen verpest. tegenwoordig ga ik naar een kleine garage die in kleinere opels handeld. hier wordt je als klant wel gewaarderd

In Heesbeen zeker bij Vrijhoeven?

klopt, via een maat van mij ben ik daar gekomen. Hij zelf werkt bij een vag bedrijf. Ik word er goed geholpen met mijn auto's.

Sorry voor de late update, maar het lijkt nu eindelijk goed te gaan komen.

Dealer heeft eerst nog tijd proberen te rekken/mij te overtuigen door:

Opel NL een mail te laten sturen (ze vroegen letterlijk een mail met die inhoud) dat achteraf inbouw gevaarlijk en ten strengste af te raden is (om onduidelijke redenen). Nadat ik zelf met die persoon heb gebeld bleek het allemaal wat minder risicovol te zijn. Daarna heeft de dealer nog extra info gevraagd aan de externe expert van de geschillencommissie.

Nu is hij toch bereidt tot het installeren van de park pilot (ik heb inmiddels ook ontdekt dat de aansluitkabel gewoon klaarligt en de software ook gewoon aanwezig is (zit in de in te bouwen controlunit)). Het enige dat nu nog ter discussie staat is nieuwe onderdelen bestellen of van een bestaande Astra overbouwen uit de showroom (volgens de dealer kan alleen het laatste??)

Hopelijk deze week kogel door de kerk..........

succes, weer een stapje in de goede richting :thumb

maar wat kunnen dealers moeilijk gaan doen over hun eigen fouten :thumbdown

Terug
Naar boven